zip 4t 2v 2013, 15.600km, olie peil staat op 1 streepje dus je zal zeggen dat er nog wel wat in zit?Gisteren had ik de rollen vervangen naar 6,8g en reed perfect.
Maar na een paar uurtjes stopte hij er ineens mee, was t net alsof die geen benzine meer kreeg en stopte die. kon daarna gelijk weer verder rijden weer t zelfde, sinds dien start ie alleen maar en heeft de neiging om elke keer uit te vallen en valt dan ook uit.
Zou graag willen weten of iemand weet wat het kan zijn!
Bedankt
Ja ik denk wel dat ie vonk heeft, bougie is trouwens ook gelijk weer pik zwart terwijl de sproeier totaal niet veranderd is. Zelfs een beetje nat, heb de vonk ook nog gecheckt en kwam gewoon een super goeie blauwe vonk vanaf. Inlaat klep misschien te ver open gegaan uit het niets?Staan de kleppen goed gesteld , carb/ sproeiers schoon , loopt de vlotterbak vol , benzine filter schoon ? Heb je een vonk als hij afslaat ?
Blijf het gek vinden uit het niets ineens raar na gereden te hebben uit het niets stilstandklepspeling nakijken , verloopt niet zomaar
Ik denk dat ik het al gevonden heb, paar dagen terug had ik de olie gemeten en zat er nog wel wat in. Maar nu is de peil stok droog. Wat zijn precies de gevolgen hier van?Kun je eens een foto maken van je peilstok? 1 streepje ben ik wel benieuwd naar.
Oké en nu? Gewoon ander blokje ophalen of?Kan een vastgelopen zuiger tot gevolg hebben , of lager schade. Krukas / nokkenas lagers
Dan zal ik morgen even de cilinder eraf halen kijken wat daar de schade is en de lagers hoor/voel ik niet dus dat zal wel niet zo’n zwaar geval zijnZou eerst uitzoeken wat er aan de hand is
Oké zal ik doen als het wel de lagers zijn haal ik wel een ander blok op maar daar komen we morgen dan achter!Ik hoop het voor je , dat het alleen de zuiger/ cilinder is . Dan zijn de kosten nog te overzien . Kijk ook de nokkenas lagers na , deze krijgen olie vanaf de oliepomp , en zitten het verste weg .
Ja ik denk wel dat ie vonk heeft, bougie is trouwens ook gelijk weer pik zwart terwijl de sproeier totaal niet veranderd is. Zelfs een beetje nat, heb de vonk ook nog gecheckt en kwam gewoon een super goeie blauwe vonk vanaf. Inlaat klep misschien te ver open gegaan uit het niets?
Maatje hoe heb je t opgelost? Heb zelfde probleemGisteren had ik de rollen vervangen naar 6,8g en reed perfect.
Maar na een paar uurtjes stopte hij er ineens mee, was t net alsof die geen benzine meer kreeg en stopte die. kon daarna gelijk weer verder rijden weer t zelfde, sinds dien start ie alleen maar en heeft de neiging om elke keer uit te vallen en valt dan ook uit.
Zou graag willen weten of iemand weet wat het kan zijn!
Bedankt
Post automatically merged:
zip 4t 2v 2013, 15.600km, olie peil staat op 1 streepje dus je zal zeggen dat er nog wel wat in zit?
Post automatically merged:
Dit is hoe het klinkt sproeier is niet veranderd niks niet!
Heb de hele rotzooi verkocht en een andere gehaald raad ik je ook aan om te doen is de hoofdpijn niet waard namelijkMaatje hoe heb je t opgelost? Heb zelfde probleem