This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Zip 4t start maar rijd niet

ChristianK

Member
Gisteren had ik de rollen vervangen naar 6,8g en reed perfect.

Maar na een paar uurtjes stopte hij er ineens mee, was t net alsof die geen benzine meer kreeg en stopte die. kon daarna gelijk weer verder rijden weer t zelfde, sinds dien start ie alleen maar en heeft de neiging om elke keer uit te vallen en valt dan ook uit.

Zou graag willen weten of iemand weet wat het kan zijn!

Bedankt
Post automatically merged:

zip 4t 2v 2013, 15.600km, olie peil staat op 1 streepje dus je zal zeggen dat er nog wel wat in zit?
Post automatically merged:

Dit is hoe het klinkt sproeier is niet veranderd niks niet!

Last edited:
Staan de kleppen goed gesteld , carb/ sproeiers schoon , loopt de vlotterbak vol , benzine filter schoon ? Heb je een vonk als hij afslaat ?
Ja ik denk wel dat ie vonk heeft, bougie is trouwens ook gelijk weer pik zwart terwijl de sproeier totaal niet veranderd is. Zelfs een beetje nat, heb de vonk ook nog gecheckt en kwam gewoon een super goeie blauwe vonk vanaf. Inlaat klep misschien te ver open gegaan uit het niets?

Ik hoop het voor je , dat het alleen de zuiger/ cilinder is . Dan zijn de kosten nog te overzien . Kijk ook de nokkenas lagers na , deze krijgen olie vanaf de oliepomp , en zitten het verste weg .

Maatje hoe heb je t opgelost? Heb zelfde probleem