Zip start wel maar loopt niet goed

Stan19m

New Member
Ik zit met iets

Ik heb een 4 takt zip uit 2016 geen injectie ik heb vandaag op mijn scooter gereden ik wouw net weggaan zou hen starten hij starten niet na een tijdje door gaan starte hij net wel en loopt hij niet normaal stationair als ik gas geef gebeurt er wel wat maar hij blijft slecht lopen nog rustig dan stationair er ligt ook rechts in het midden een plasje met een vloeistof ik weet niet wat het is maar het is al een tijdje zo en ik dacht dat het geen kwaad kon.

iemand tips of weet wat er is?
 
Advertisement - register to remove this

Is de olie nog op peil? Hoeveel km geleden zijn de kleppen voor het laatst gesteld?
Misschien dat hij ergens valse lucht trekt. Hier kan je achter komen door remreiniger rond het spruitstuk te spuiten , als hij dan ineens uitvalt of de toeren heel erg veranderen heb je een lek
Het zou ook kunnen dat hij te weinig benzine krijgt. Als je de benzine slang van de benzine kraan/vacuum pomp haalt (de bovenste van de 2) En dan elektrisch probeert te starten zou daar benzine met een flinke kracht uit moeten spuiten. De carburateur kan ook verstopt zijn. Deze zou je dan helemaal uit elkaar moeten halen om te reinigen.
Is het trouwens opeens dat hij niet goed meer werkt?
 
Back
Top