ok dat kan kloppen er zit op je luchtfilterhuis een klein slangetje die overtollige olie uitstoot in je luchtfilter ik had dat ook en heb het op de openbare weg laten lopenEr lekt geen olie in mn carter, wel zit in de slang van mn luchtfilter naar de carburateur olie en ruikt het een beetje naar benzine
drukveer is wanneer je vanuit stilstand gas geeft en je gaat rijden eigenlijk voor het wegrijden een witte drukveer zou eigenlijk goed moeten zijn naar mijn idee.Ohh oke, wat denk je over een zwaardere drukveer/rollen/trekveren? Is dat misschien een optie?
Ik had na de 7.5g 8.4g erin gedaan en toen trok hij langzamer op, toen 9.3 en trok ie nog langzamer op. Vandaar dat ik teruggegaan ben naar 7.5drukveer is wanneer je vanuit stilstand gas geeft en je gaat rijden eigenlijk voor het wegrijden een witte drukveer zou eigenlijk goed moeten zijn naar mijn idee.
je hebt nu witte trekveren je zou ietsjes strakker kunnen proberen en rollen met 80cc lijkt mij dat je over touren hebt met 7,5gram malossi zou zelf ook zwaarder gaan. je reed met 8,4 of 9,3 niet goed kun je uitleggen hoezo?
begrijpelijk dat heb ik ook ervaren toen ik zwaarder wou gaan. een maatje van mij had 7,2 gram rollen met 80cc en haalde 83 gps naja nog steeds. hij heb ook de malossi vario en dr80cc en naruku nokkenas. met 7,2 zou je sneller weg moeten trekken wel lever je er iets topsnelheid voor in. Maar als je nu met 7,5 al gelijk weg trekt zou ik zeker niet lager gaanIk had na de 7.5g 8.4g erin gedaan en toen trok hij langzamer op, toen 9.3 en trok ie nog langzamer op. Vandaar dat ik teruggegaan ben naar 7.5
lichtere rollen = sneller op top sneller weg bij het optrekkenHeb nog wel 7.2 en 7.8 liggen, zou die eens kunnen proberen. Maar het liefst trek ik echt wel een stuk harder op en mn topsnelheid iets omhoog, dat ga je met lichtere of zwaardere rollen niet redden denk ik
kan maar houd er wel rekening mee dat je ze echt om en om doet anders krijg je onbalans op je krukasJa dat snap ik, maar hoe krijg je beide omhoog?
Post automatically merged:
Ik heb ook gehoord dat mensen rollen mixen, misschien een idee?
Welke gewichten raad je aan?kan maar houd er wel rekening mee dat je ze echt om en om doet anders krijg je onbalans op je krukas
probeer is 7,2 met 7,5Welke gewichten raad je aan?
Heb 5.7 6.4 6.5 7.2 7.5 7.8 8.4 en 9.3 liggen
Is goed, ga ik morgen proberenprobeer is 7,2 met 7,5
succes!Is goed, ga ik morgen proberen
oke dan zou dat echt niet mogen dat die daar de valselucht pakt.
hij kan bij de choke valselucht pakken of bij je keringen ook nog of zelfs van tussen de carb en je luchtfilterhuis
Als ie daar valse lucht pakt moet ie ook lekken vanwege de olieoke dan zou dat echt niet mogen dat die daar de valselucht pakt.
hij kan bij de choke valselucht pakken of bij je keringen ook nog of zelfs van tussen de carb en je luchtfilterhuis
Ja alles stond op tijd, ik zal morgen wel even een video uploadenTijd gecontroleerd? Vliegwiel tegenover nokkenas?
Wil je een video uploaden van de optrek?
Probeer sproeier 82 en andere cdi, te grote sproeier kan oorzaak zijn en cdi is natuurlijk begrenzer die eruit moet bij deze setup ;PIk heb een zip 4t 2v 80cc brom met de volgende setup:
Malossi 80cc
Naraku nokkenas
Malossi multivar
Malossi witte drukveer
Malossi witte trekveren
Malossi luchtfilter en rubber verwijderd
Rollen 7.5g (8.4 en 9.3 geprobeerd en werd slechter)
Sproeier 84
Luchtschroef op 2/2.5
Klepspeling inlaat 0.10 uitlaat 0.15
Jamarcol uitlaat
Ik ben niet tevreden met de trekkracht en top (67)
Wat zou ik nog kunnen veranderen/monteren, ik hoop op wat tips van jullie.