Nee met zwaardere rollen kom ik bijna niet vooruit, met 7.5 ook geen overtoerenGeen dikke overtoeren met 7,5? Ik rij zelf met 9,3 ga ik lichter heb ik dikke overtoeren, verder heb ik de zelfde setup op de uitlaat en een malossi torque driver na, ik heb zelf nog steeds een dip vanuit stilstand optrekken
Ja dat weet ik ook niet mafkees, ga ergens anders lollig doenhoe krijg je het voor elkaar om maar 67 met een 80cc van malossi te gaan
wow heftige reactie je moet weten een open uitlaat kan ook vermogensverlies gevenJa dat weet ik ook niet mafkees, ga ergens anders lollig doen
Nou nou wat een toontje.. Ik ben het helemaal met je eens dat de opmerking van Lorenzo een beetje onnodig is. Maar om dan met zo'n asshat reactie te komen is wel erg laag.Ja dat weet ik ook niet mafkees, ga ergens anders lollig doen
Ja dat weet ik, maar meestal rij je alleen ong 7km langzamer en trek je niet op als een 50cc snelwow heftige reactie je moet weten een open uitlaat kan ook vermogensverlies geven
naja onnodig ik vind het best een prestatie het is moeilijker om met een 80cc 67 te gaan dan 80Nou nou wat een toontje.. Ik ben het helemaal met je eens dat de opmerking van Lorenzo een beetje onnodig is. Maar om dan met zo'n asshat reactie te komen is wel erg laag.
klopt ongv wel jepJa dat weet ik, maar meestal rij je alleen ong 7km langzamer en trek je niet op als een 50cc snel
Onnodig is misschien niet het goeie woord. Je snapt vast wat ik bedoel xDnaja onnodig ik vind het best een prestatie het is moeilijker om met een 80cc 67 te gaan dan 80
nee zeker niet een goed afgestelde piaggio 4t 2klepper kan wel 93 gps gaan maar dan moet je zo exrtreem goed afstellen en de turbokit uitlaat hebben met krul in de pijp voor extra tegen drukNou nou wat een toontje.. Ik ben het helemaal met je eens dat de opmerking van Lorenzo een beetje onnodig is. Maar om dan met zo'n asshat reactie te komen is wel erg laag.
Ik dacht eigenlijk dat die 4 takt 80cc sowieso niet veel harder als de 70 kunnen? Dat het uberhaupt geen groot snelheids verschil is tegenover 50cc, enkel trekkracht is merkbaar.
Ik heb de doorgezaagde gele ducati brom cdiwelke cdi heb je
Post automatically merged:
nee zeker niet een goed afgestelde piaggio 4t 2klepper kan wel 93 gps gaan maar dan moet je zo exrtreem goed afstellen en de turbokit uitlaat hebben met krul in de pijp voor extra tegen druk
Post automatically merged:
krijg die ook niet veelste veel lucht als je een denkt wat ik bedoel een malossi luchtfilter element is al luchtdoorlatender dan de orginele.
Vandaag reed ik trouwens 72 met een klein beetje wind meenaja onnodig ik vind het best een prestatie het is moeilijker om met een 80cc 67 te gaan dan 80
Post automatically merged:
klopt ongv wel jep
Dat is wel de een na beste dus met die zul je zeker goed moeten zittenIk heb de doorgezaagde gele ducati brom cdi
hmm ik kan je wel iets persoonlijk zeggen ik heb ook een 4t 2 klepper piaggio zip brom gehad en die trok valselucht en liep maar 60 teller 50cc compleet ontgrensd open uitlaat alles. 100 euro's verder om het probleem te vinden en niemand heeft het kunnen vinden ik het ding geruild voor een 70cc zip 2000 2t die ik nu heb helaas is de cil warmgelopen maar nieuwe gaat er morgen op. Bleek mijn oude scooter een rubbertje van 2mm te missen in de carb waardoor die tot 12 kmpu langzamer ging de nieuwe eigenaar heeft dat gefixt en haalde 72 gps.Ik weet niet of hij teveel lucht krijgt, ik heb wel af en toe een dipje als ik even stop met gas geven en dan weer gas geef
Valse lucht zou je toch kunnen checken door met je voet de uitlaat dicht te houden?hmm ik kan je wel iets persoonlijk zeggen ik heb ook een 4t 2 klepper piaggio zip brom gehad en die trok valselucht en liep maar 60 teller 50cc compleet ontgrensd open uitlaat alles. 100 euro's verder om het probleem te vinden en niemand heeft het kunnen vinden ik het ding geruild voor een 70cc zip 2000 2t die ik nu heb helaas is de cil warmgelopen maar nieuwe gaat er morgen op. Bleek mijn oude scooter een rubbertje van 2mm te missen in de carb waardoor die tot 12 kmpu langzamer ging de nieuwe eigenaar heeft dat gefixt en haalde 72 gps.
dus dat sort miniscule rubbertjes kunnen je al een hele hoop ellende bezorgen als je wilt weten welke scooter dat was kijk in media die blauwe zip.
nou ja om te beginnen je spruitstuk controleren en eventuele pakkingen als die er zijn. verder kan zo'n scooter echt overal valse lucht trekkenValse lucht zou je toch kunnen checken door met je voet de uitlaat dicht te houden?
oke dan zou dat echt niet mogen dat die daar de valselucht pakt.Spruitstuk had ik al gecontroleerd en er zit een nieuwe pakking in, voor de rest zijn alle pakkingen bij de cilinder en cilinderkop nieuw
krukaskeeringen op je krukas samen met je krukaslagers geloof ikDat zou nog wel kunnen, help me even waar zitten de keringen ook alweer?