Dat is waarschijnlijk niet voor niks zo.. Controleer je carburateur/choke(voltage)Ik weet het al denk ik mijn bougie is pikzwart
Heb wel een video wat voor geluid hij maakt wanneer ik hem wil starten alleen kan niet hier op posten denk ikHet is gewoon een 2klepper alles is goed erop gezet alleen er zat een te grote sproeier in 88 voor 80 cc 4t zip dus was men bougie pikzwart daarna deed ik sproeier 82 erin en starte die helemaal niet meer en deed ik 88 erin terug en start die nu ook niet meer
Sproeier 82 is groot genoeg voor een 80cc met standaard luchtfilter.
Controleer eens of je bougie vonkt en of je dat kunt zien en horen?
Ja hij vonkt en kan het ook horen
Oke bedanktDe choke zit in de carburateur.
De bovenkant van de choke is van hardplastic en er komen twee raden uit.
Er zit een klein schroefje met een kruiskop op die lastig los te krijgen zijn.
Tik maar eens in bij de zoekfunctie van dit forum, choke, en dan staan daar vast plaatjes bij en veel uitleg.
Wanneer je dat leest weet je ook hoe je een choke moet controleren.
Maar mijn truuk met het luchtfilter is simpel, en snel gedaan.
Haha komt goed hopelijk laat wel weten wanneer die aan de praat is geslagenSucces verder, en laat maar horen waar je nog meer tegenaan loopt.
Ik vind het een hele prestatie dat je als 16 jarige aan zo'n ingewikkelde klus begint. Het zou toch bijna raar zijn wanneer dat in 1 keer zou lukken.
Weet je hoe je compressie bijvult of hoe je dat ook noemtSucces verder, en laat maar horen waar je nog meer tegenaan loopt.
Ik vind het een hele prestatie dat je als 16 jarige aan zo'n ingewikkelde klus begint. Het zou toch bijna raar zijn wanneer dat in 1 keer zou lukken.
Ik weet het al denk ik mijn bougie is pikzwart