Zip 2t uitlaat

sebastiaandh

New Member
Hallo had een vraagje heb een zip 2t 70cc getuned door ddl vroeg me af of er nog een beetje andere uitlaatjes voor zijn die minder herrie maken heb momenteel een MHR Team uitlaat eronder voor sprints alleen maakt een herrie en was opzoek naar een zachter uitlaatje voor soms op de weg mee te rijden

mvg
 
Advertisement - register to remove this

Hallo had een vraagje heb een zip 2t 70cc getuned door ddl vroeg me af of er nog een beetje andere uitlaatjes voor zijn die minder herrie maken heb momenteel een MHR Team uitlaat eronder voor sprints alleen maakt een herrie en was opzoek naar een zachter uitlaatje voor soms op de weg mee te rijden

mvg
Wat voor setup? Ik kan niet ruiken wat allemaal lekker loopt onder je cil en wat niet.
 
Wat voor setup? Ik kan niet ruiken wat allemaal lekker loopt onder je cil en wat niet.

Mhr 70 cil
Malossi krukas
MHR team uitlaat
Malossi powerfilter
Malossi vl13 membraan
Malossi delta clutch
Malossi vario
Malossi vertanding
Hpi binnenrotor ontsteking
Paolini 28mm carb
Polini 28mm spruitstuk
Polini koppelingshuis
Polini v snaar
Snelgas

verder spruitstuk en membraan getuned

cilinder en zuiger gehoond

en compleet afgesteld (vario/Ontsteking/carb

Ben opzoek naar uitlaat met minder gejank die er op pas voor soms op de weg inplaats van Malossi mhr
 
Mhr 70 cil
Malossi krukas
MHR team uitlaat
Malossi powerfilter
Malossi vl13 membraan
Malossi delta clutch
Malossi vario
Malossi vertanding
Hpi binnenrotor ontsteking
Paolini 28mm carb
Polini 28mm spruitstuk
Polini koppelingshuis
Polini v snaar
Snelgas

verder spruitstuk en membraan getuned

cilinder en zuiger gehoond

en compleet afgesteld (vario/Ontsteking/carb

Ben opzoek naar uitlaat met minder gejank die er op pas voor soms op de weg inplaats van Malossi mhr
Je kan kijken voor een Yasuni c20, denk dat dat wel lekker wilt lopen. Maar ik ben bang dat deze ook flink wat geluid zal maken. Met deze setup zal je nooit echt iets stils vinden ben ik bang.
 
Mhr 70 cil
Malossi krukas
MHR team uitlaat
Malossi powerfilter
Malossi vl13 membraan
Malossi delta clutch
Malossi vario
Malossi vertanding
Hpi binnenrotor ontsteking
Paolini 28mm carb
Polini 28mm spruitstuk
Polini koppelingshuis
Polini v snaar
Snelgas

verder spruitstuk en membraan getuned

cilinder en zuiger gehoond

en compleet afgesteld (vario/Ontsteking/carb

Ben opzoek naar uitlaat met minder gejank die er op pas voor soms op de weg inplaats van Malossi mhr

Dat bestaat helaas niet i.c.m deze setup waarmee je rijd. Die cilinder hoort nou eenmaal herrie te maken. Hij is overigens bedoeld voor op het circuit en niet voor op de openbare weg..

Wou je er dan een standaard uitlaat erop monteren of zo?
 
Back
Top