Stekker
Active Member
Hallo, ik heb een zip 2t catalysator uit 2003 en ik wil powerone knipperlichten gaan monteren met een powerone achterlicht, de knipperlichten hebben ook dagrijverlichting. Op welke draden moet ik alles aansluiten? mijn knipperlichten aan de voorkant hebben 3 snoertjes(een zwarte, gele en witte) en achter een stekker en een rode en gele draad en mijn achterlicht heeft een stekker(met zwart-rood-geel) en 4 snoertjes, 2 gele en 2 rode. Op welke draden moet ik ze aansluiten?
Hieronder de links van de producten:
Hieronder de links van de producten:
Power1 Led Zip Front/Rear Smoke
These beautiful Power1 indicators are designed to fit a Zip scooter. These indicators have a sleek and modern look and are made of high-quality materials. These LEDs are equipped with daytime running lights and flashing lights. The LEDs are supplied complete with a cable connector and connection...
freshparts.nl
Taillight Power1 Evo-5 Piaggio Zip Smoke
Increase the visibility and safety of your Piaggio Zip scooter with the Power1 Evo5 LED rear light. With its advanced LED technology, this rear light provides bright and intense lighting, making you more noticeable in traffic, both day and night. The Power1 Evo5 LED is specially designed for the...
freshparts.nl
Last edited: