DanielCR7918
New Member
Zip 2T niks werkt kwa elektra alleen de toeter werkt de ledjes remlicht knipperlicht dim licht en grootlicht werken allemaal niet
Heb dit probleem ook!!Zip 2T niks werkt kwa elektra alleen de toeter werkt de ledjes remlicht knipperlicht dim licht en grootlicht werken allemaal niet
De zekering is gewoon goedMet volt meter of multimeter. Maar je zegt Ja , is dat op de zekeringen ?
Maar alles op de accu werkt dus de toeter en de waterpompMet volt meter of multimeter. Maar je zegt Ja , is dat op de zekeringen ?
Maar ik denk dat het komt door de vliegwiel want de waterpomp doet het wel gewoonZitten er dan niet meer zekeringen in als één , dit omdat de claxon het wel doet . Anders plusdraad van accu volgen , ergens zal deze gesplitst worden , naar het contact slot , dan moet je elke connector op door verbinding meten , ook de aankomst bij je licht , en r.a.w schakelaar , en remlicht schakelaars . Werkt alles wat het nu doet over het contact slot , zo niet , dan ook de door verbinding van het contact slot meten , bij contact aan.
Ja, dat denk ik ook niet.Maar ik denk dat het komt door de vliegwiel want de waterpomp doet het wel gewoon
JaJa, dat denk ik ook niet.
Heb jij dan een elektrische waterpomp????
Wat bedoel je prc?Standaard waterpomp word bij Piaggio Mechanisch aangedreven, dmv een riempje op de krukas.
Dat het zeer onwaarschijnlijk is dat jouw scooter een elektrische waterpomp heeft, of heb je deze er zelf opgezet?Wat bedoel je prc?
Denk het hoef alleen me sleutel te draaien en hij staat al aanDat het zeer onwaarschijnlijk is dat jouw scooter een elektrische waterpomp heeft, of heb je deze er zelf opgezet?
Dan heb je gewoon een originele waterpomp als je hem niet extra aan of uit kunt zetten. Zijn de beste ook dus dat is goed bedacht van Piaggio.Denk het hoef alleen me sleutel te draaien en hij staat al aan
Vanuit de fabriek zijn er geen Zipjes met een electrische waterpomp.@bartj , kun je me even aangeven welke Zip een elektrische waterpomp heeft, want ik kan in mijn schema's dit niet terugvinden.
Heb jij misschien zo'n schema?
@DanielCR7918 , dan zit er niks anders op om de kabelboom te meten tot hoever je spanning meet.
Begin eens bij het contactslot, heb je continue spanning op de rode draad en spanning op de witte draad indien het contactslot aan staat?
(je Kun je ook eventueel controleren met een testlampje of een gewoon gloeilampje met 2 draadjes eraan.)
Ah oke, dan heb ik je verkeerd begrepen.Vanuit de fabriek zijn er geen Zipjes met een electrische waterpomp.