This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Zip 2t niet op contact

Hallo,
Ik heb een zip 2 takt uit 2010 en de scooter gaat niet meer op contact zodra ik de sleutel omdraai.

Ik had 2 koplampjes doorgebrand en ben toen naar een scooter winkel in de buurt gegaan waar ik ook de lampjes heb gekocht en toen ik zei dat ik binnen 2 weken 2 lampjes heb doorgebrand en de ene al kapot was na 2 straten dat de spanningsregelaar kapot was.

Dus ik heb nu een nieuwe spanningsregelaar en accu want het was al een oude en uit voorzorg gekocht en zelf erin gezet (spanningsregelaar nieuwe piaggio orgineel)

Maar als ik de sleutel omdraai gebeurd er nog steeds niks als ik hem aan kick gaat die in 1 kick aan en branden de ledjes heel zwak en me achterlicht en koplamp niet

Weet iemand wat dit kan zijn?
Mvg Thomas

Accu leeg? En heb je als de scooter loopt weleens de laadstroom over de accupolen gemeten ? Verder de accupolen goed vast en schoon? En is je zekering nog heel. Zijn de lampen nu wel heel ? En de connector zit goed op de regelaar
Het contact slot is nog wel goed , anders zou je hem ook niet kunnen aan kicken.

Last edited: