Drieduizend
New Member
Hallo mannen,
Ik heb een zip 2t met 25 papieren uit Duitsland gehaald. Het schijnt dat deze van 45 —> 25 is gekeurd, maar hij moet op NL brom plaat. Nu ben ik hem aan het ‘opvoeren’ tot de 45, maar dit lukt niet. Ik krijg maximaal 37 gps en de optrek is heel erg slecht.
12mm carb met sproeier 58
Std koppeling, vario en druk- en trekveren
6 en 10g rollen gemixt (had voor mij het beste resultaat)
Yasuni R met beide proppen (ik wil deze uitlaat uiteindelijk voor mijn 70cc, en ik had geen Ori uitlaat dus deze er maar op gezet)
Hebben jullie een idee wat het kan zijn? Er zit geen restrictie in het luchtfilter/carb, dat heb ik al gekeken
En wie weet het verschil tussen een brom en snor zip? Misschien kan ik het daar ook al uit herleiden.
Ik ga nu trouwens beginnen met de eerste prop uit de uitlaat halen, hopelijk met positief effect
Alvast bedankt
Ik heb een zip 2t met 25 papieren uit Duitsland gehaald. Het schijnt dat deze van 45 —> 25 is gekeurd, maar hij moet op NL brom plaat. Nu ben ik hem aan het ‘opvoeren’ tot de 45, maar dit lukt niet. Ik krijg maximaal 37 gps en de optrek is heel erg slecht.
12mm carb met sproeier 58
Std koppeling, vario en druk- en trekveren
6 en 10g rollen gemixt (had voor mij het beste resultaat)
Yasuni R met beide proppen (ik wil deze uitlaat uiteindelijk voor mijn 70cc, en ik had geen Ori uitlaat dus deze er maar op gezet)
Hebben jullie een idee wat het kan zijn? Er zit geen restrictie in het luchtfilter/carb, dat heb ik al gekeken
En wie weet het verschil tussen een brom en snor zip? Misschien kan ik het daar ook al uit herleiden.
Ik ga nu trouwens beginnen met de eerste prop uit de uitlaat halen, hopelijk met positief effect
Alvast bedankt