Zip 25 afstellen ??

Ben weer wat verder gaan rommelen maar met nog geen goed resultaat , ben gaan varieren van sproeier 58 naar 78 , scooter start, Loopt stationair onderin slecht gas reactie / komt niet van zen plek als ik wat speel met het gas ( vol open en weer dicht en dit paar x achter elkaar ) dan kan ik ineens weg rijden en dan volgas rijden dan zakt die langzaam wat weg maar kan blijven rijden tot ik weer terug ga na stationair en dan wil die niet meer en valt die uit ook , start daarna wel maar. Probleem blijft, na deze rit bougie er uit en die is dan droog en beetje grijs achtig

lees :

- ik ben niet verder dan de straat uit gekomen
- sproeier 78
- carp is schoon
- carp is goed werkend qua vlotter
- benzine loopt goed uit de tank
- false lucht kan ik niet ontdekken

nu denk ik 78 sproeier lijkt me zo groot maar moet ik dan nu nog groter ? Of meer lucht ? ( staat op 1,5 slag open)


Iemand die kan helpen? Zuidholland /schoonhoven
warschijnlijk ligt je kering eruit.
 
Hoe zou ik moeten zien of deze kering lekt ? Neem aan dat je de kering aan de vario kant bedoeld? Want daar zie ik nix aan en er lekt ook nix
 
Zet die luchtschroef eens voor de gein op 3 slagen met sproeier 58/60. Dat klinkt iets extreem, maar dan kun je altijd nog terug bijstellen naar 2,5 slag.
 
Sproeier 60 deed niet veel
Ik zit nu nog steeds op sproeier 78 en de lucht schroef op 1 slag open nu trekt die goed op (niet fel op het gas ) en klimpt hij door stottert nog wel wat.

kleur van de bougie is nu zo als op de foto na een km of 3 rijden

moet ik dan nog groter ? Lijkt me zo vaag.
 

Attachments

  • E018860D-8CC6-4084-BBC2-3BCFEF3E9A96.jpeg
    E018860D-8CC6-4084-BBC2-3BCFEF3E9A96.jpeg
    57.3 KB · Views: 7
lijkt nog aardig arm.
Luchtschroef kan je afstellen door je stationair schroef hoog te draaien zodat ie even wat meer toeren maakt, vervolgens ga je de luchtschroef beetje bij beetje open draaien totdat ie op de top van zn toeren zit. dan draai je stationair schroef weer terug en is ie goed afgesteld.
 
Hij is goed licht bruin. , niet wit
Maar zo hoog in sproeier en nog arm denk ik haast dat er ergens iets niet goed werkt ?
Ik zal eens proberen wat jij zegt , maar hoe meer lucht ik gaf met de schroef dan kan ik onderin geen gas geven en komt hij niet van zen plek
 
Het kan helpen om nadat je niet meer in toeren omhoog gaat weer terug te draaien totdat je de toeren hoort terug vallen, zeker nu met het koude weer kan het geen kwaad om hem wat dichter te draaien
 
Back
Top