Zip 2 takt/Vespa LX50 opvoeren naar brom

Hallo!

Ik ben onlangs bezig geweest met een Piaggio Zip 25 2t uit 2005 op te voeren naar brom.

Ik heb al de geweldige tips gekregen waar ik naar zocht waardoor mijn setup inmiddels er zo uit ziet:
- Standaard 50cc
- Standaard uitlaat
- Malossi witte drukveer
- Malossi witte trekveren
- Standaard V-snaar
- Sproeier "60
- 6,5gr - 7,5gr variorollen gemengd

Probleempje wat ik hiermee ervaar is dat de scooter niet helemaal lekker optrekt (zie video) hier heb ik de topsnelheid ook nog niet van getest, maar verwacht niet dat deze denderend hoog is

Bij het verwijderen van de bougie is deze roetzwart en droog, ook na het veranderen van de stand van de luchtschroef :(

Ik hoop dat iemand suggesties heeft, wellicht de gasnaald naar een hogere positie brengen om het mengsel minder rijk te maken? Of toch een kleinere sproeier?

Ik hoor het graag! Alvast bedankt voor de moeite!

Advertisement - register to remove this

Beste mensen,

Aan alle dingen komen een einde, en zo ook aan deze Thread.

Vandaag was de dag des oordeels waar mijn Zip 2 takt gekeurd werd naar geel kenteken, en jahoor! Vlag en wimpel!

Mocht je dit lezen en een Zip 2 takt of Vespa LX50 2 takt op willen voeren naar brom kenteken, raad ik je aan deze thread goed door te lezen!

Een hele grote special thanks naar @Raymen voor de gigantische hulp dat je bent geweest! Cheers!

Attachments

• IMG-20240819-WA0005.jpeg
    IMG-20240819-WA0005.jpeg
    189.6 KB · Views: 5
Beste mensen,

Aan alle dingen komen een einde, en zo ook aan deze Thread.

Vandaag was de dag des oordeels waar mijn Zip 2 takt gekeurd werd naar geel kenteken, en jahoor! Vlag en wimpel!

Mocht je dit lezen en een Zip 2 takt of Vespa LX50 2 takt op willen voeren naar brom kenteken, raad ik je aan deze thread goed door te lezen!

Een hele grote special thanks naar @Raymen voor de gigantische hulp dat je bent geweest! Cheers!
Kleine moeite! En bedankt, wordt enorm gewaardeerd.

Back