Beste,

Ik wil voor mijn brom zip een 187CC cilinder van Malossi kopen omdat ik 125cc 4T wel wat traag vind worden. Zijn er mensen met ervaring die ook van 125 4t naar 187cc 4t zijn gegaan dan hoor ik het graag. Nee ik neem geen 2t blok, dit omdat ik door het centrum moet en het geluid te veel opvalt.
 
Advertisement - register to remove this

je valt al op met een 125 blok.Popo's zijn soms slimmer dan een monteur.
Tot nu toe niet, blokje valt er net onder en is orgineel onder de scooter geleverd. Tevens is de staat van de scooter perfect waardoor het vermoeden ook kleiner is.
Post automatically merged:

Je rijdt met een motorscooter op brom kenteken. Denk daar eens over na.
Mijn ouders zeggen eigen risico, ik kom je niet halen of helpen als je op het bureau zit. Ik had hiervoor een snor 125 met rommelremmen dus vind het al een hele upgrade. Tevens is de bromzip volledig aangepast met remmen.
 
Last edited:
Neefje, als je een klapper maakt kan je lang werken voor de veroorzaakte schade.

Verder uiteraard eigen keus en verantwoording.
 
Neefje, als je een klapper maakt kan je lang werken voor de veroorzaakte schade.

Verder uiteraard eigen keus en verantwoording.
Zelfde als je met een 70cc een ongeluk zou veroorzaken. Maar daar moeten we beter niet van uit gaan. Anders kan iedereen beter thuis achter de geraniums blijven zitten toch. Het hele opvoeren is natuurlijk op eigen risico, maar met een beetje gezond verstand kom je al een heel eind
 
Neefje, als je een klapper maakt kan je lang werken voor de veroorzaakte schade.

Verder uiteraard eigen keus en verantwoording.
Snap ik, maar met mn 125 blok ben ik nu ook al de lul dus dan maar nog sneller gaan
Post automatically merged:

Zelfde als je met een 70cc een ongeluk zou veroorzaken. Maar daar moeten we beter niet van uit gaan. Anders kan iedereen beter thuis achter de geraniums blijven zitten toch. Het hele opvoeren is natuurlijk op eigen risico, maar met een beetje gezond verstand kom je al een heel eind
Al gaat je snorscooter 36 ben je al niet verzekerd, en ik heb na 4 jaar scooter rijden het 25 en 45 km/H rijden wel gezien.
 
Back
Top