Divided Banned 2 April 2004 #1 ik heb zo discussie met me pa ik wil een zijstandaart onder me scoot omdat dat gewoon mooier is maar hij zegt"jah dan waait die om" nou lijkt dat me sterk.. hebben jullie ervaring daarmee ofzo?
ik heb zo discussie met me pa ik wil een zijstandaart onder me scoot omdat dat gewoon mooier is maar hij zegt"jah dan waait die om" nou lijkt dat me sterk.. hebben jullie ervaring daarmee ofzo?
psycho Well-Known Member 14 October 2004 #41 De mijne valt heel de dag om met zij-standaard.... maarja eigen fout... heb een hogere achterveer, waardoor me frame hoger hangt... Upvote 0 Downvote
De mijne valt heel de dag om met zij-standaard.... maarja eigen fout... heb een hogere achterveer, waardoor me frame hoger hangt...
Plakkie Manager 14 October 2004 #42 psycho said: De mijne valt heel de dag om met zij-standaard.... maarja eigen fout... heb een hogere achterveer, waardoor me frame hoger hangt... Click to expand... kan je ook zelf stellen door de manier die hier boven beschreven staat. had ik eerst ook last van waar jij last van hebt Upvote 0 Downvote
psycho said: De mijne valt heel de dag om met zij-standaard.... maarja eigen fout... heb een hogere achterveer, waardoor me frame hoger hangt... Click to expand... kan je ook zelf stellen door de manier die hier boven beschreven staat. had ik eerst ook last van waar jij last van hebt