Originally posted by Heatryn
Ik had wel gehoord dat een zijstandaard niet zo goed is voor je benzinetank. Of misschien voor andere onderdelen aan je scooter/bromfiets?
Originally posted by Fpr-membah
Het heeft niet alleen maar voordelen. Als je wilt sleutelen aan je scooter is het wel kut als je geen bok hebt.
Bij mij niet iig. Middenbok hangt onder m'n karter en m'n zijstandaard zit achterin m'n frame geschoven en hangt onder m'n onderkapOriginally posted by zenith98
zitten die standaarden dan elkaar niet in de weg?
kan wel zet je em gwon nie op standaardOriginally posted by TT 70cc
Nadeel is wel dat je niet op je scoot kan zitten als je met een groepje ergens bent..
Originally posted by @ph3x f12
Ik heb ook buzetti zijstandaard, en bok eraf (zat m'n uitlaat in de weg). Met sleutelen pak ik een krik en hup, wieltje in de luchtof als ik bij de vario makkelijk wil komen pak ik de krik en zet die aan de andere kant onder een beugel, waaraan je slot kan hangen en dan staat die de andere kant scheef op zowiezo is op 'n brug sleutelen veel handiger, maar dat doe ik alleen als de cilinder deraf mot.
Enne met zijstandaard valt je scoot echt niet omen met tanken hou je gewoon ff je scooter recht, tanken, doppie derop en weer schuin zetten
ZmokerZ said:ok, topic al weer een beetje oud maar nu heb ik ff een vraagje.
Ik heb ook een buzetti zijstandaard en mijn probleem is nu als ik hem daar opzet, dat ie dan gewoon nog recht staat? is dit normaal want het is vreselijk irritant valt heel snel om en is dus gewoon niet stevig. Wat kan ik hier aan doen?
ZmokerZ said:maar het metaal word daar wel zwakker van denk ik....
blijft dat stevig genoeg om gewoon neer te zetten?