zijstandaard schuiner lassen

Erwin280

Well-Known Member
hey ik heb laatst een zijstandaard gekocht maar kan je die omlassen zodat je scooter nog schuiner staat. Dat vind ik altijd mooi om te zien. Heeft iemand hier ervaring mee over de sterkte en op welk plek van de standaard je dat het beste kan doen. Alvast bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

je kunt ze echt wel een stukkie verbuigen ... natuurlijk niet zover dat hij bijna op de grond ligt! Een klein stukje schuiner laten staan is geen probleem en ik heb nog nie mee gemaakt dat ze dan doorzakken.
 
hey bedankt voor de tips ik ga het morge op mijn werk proberen. Heb alleen nog een vraagje erover als die op mijn zijstandaart staat en dan til ik mijn scooter recht dan schiet die standaart met kracht tegen mijn onderkap aan (sr2000) Hoe krijg ik dat ie langzaam/langzamer omhoog komt. Een vriend van me heb een derbi en daar gaat ie ook gewoon langzaam omhoog.

EDIT : het is trouwens een Jiffy Aprilia SR 2000 Buzzetti standaart
 
Komt denk ik omdat ie net nieuw is en de veer nog aardig strak is. Maar eigenlijk lijkt me dan dat ie niet tegen de onderkuip hoort te komen :? Wel goed gemonteerd etc?
 
ja gewoon volgens de beschijving die ik erbij kreeg onderkap zit ook gewoon goed op zijn plek. Hij zit er ong. 1,5 maand op en hij knalt er nog steeds tegenaan. Als ik hem langzaam met mijn voet van de standaard afhaal komt ie er ook tegenaan.
 
Je kunt een van de 2 veren verwijderen, als je er uberhaupt 2 hebt. Dan gaat hij ook beter, bij mij op mijn aerox kwam hij ook tegen luchtfilter.
 
Back
Top