zenith uitlaat demonteren

moateke

Well-Known Member
Hoe haal ik de uitlaat van mijn zenith los, ik kan niet goed aan de boutjes ervan .
Hoe???
Welke platen moet ik loshalen???

Groeten.

Advertisement - register to remove this

:X ok hier kenner :P

- voor de makkelijkheid haal je 2 achterkappen er af.
- voor gemaakt draai (de achterste)2 bouten van treeplank los kan die namelijk iets bewegen.
- draai de bouten los die aan de uitlaat zitten dus aan de zijkant in het frame.
- draai nu voorzichtig de boutjes/moertjes bij de cilinderkop los (als je tap einde heb zijn het moertjes dus niet met alle gemeld die tapeinde los willen draaien)
- als alle moertjes / boutjes los zijn rustige de uitlaat naar voren bewegen zodat de inkeping op de flens om de tap einde van de cilinder heen zijn en dan haal je hem weg :)

easy :)

zenith_ust said:
:X ok hier kenner :P

- voor de makkelijkheid haal je 2 achterkappen er af.
- voor gemaakt draai (de achterste)2 bouten van treeplank los kan die namelijk iets bewegen.
- draai de bouten los die aan de uitlaat zitten dus aan de zijkant in het frame.
- draai nu voorzichtig de boutjes/moertjes bij de cilinderkop los (als je tap einde heb zijn het moertjes dus niet met alle gemeld die tapeinde los willen draaien)
- als alle moertjes / boutjes los zijn rustige de uitlaat naar voren bewegen zodat de inkeping op de flens om de tap einde van de cilinder heen zijn en dan haal je hem weg :)

easy :)

Je kan toch ook je buddy er alleen uithalen i.p.v je achterkappen...
ik heb niet zo veel verstand van peugeot maar dit heb ik me zwager vaak zien doen.

Lg Tuning said:
Je kan toch ook je buddy er alleen uithalen i.p.v je achterkappen...
ik heb niet zo veel verstand van peugeot maar dit heb ik me zwager vaak zien doen.

Zenith heeft geen buddy, net als de buxy en speedake, klein detail

Back