Zekerinen blijven stuk gaan na nieuwe ECU in zip

Zippiebeginner

New Member
Hoi, ik heb een zip euro4 iget 2020 4t snor. Ik wil m opvoeren, ik heb daarvoor een mezoly (blauwe) ECU gekocht. Die stopte ik erin, geen probleem, ik reed er een paar minuten mee. Vervolgens haalde ik mijn oude rollen (8,4) eruit en stopte ik 7,2 erin. Ik reed een paar minuten en toen bij een bocht viel mijn scooter plotseling uit. De zekering linksonder was stukgegaan. Bij het stoppen van een nieuwe erin ging die ook gelijk stuk. Ik dee mijn oude ECU erin en toen werkte dat wel. Ik dee die nieuwe erin en hoppa zekering linksoder stuk. Ik zou echt niet weten wat er mis is aangezien ik eerst kon rijden maar nu niet eens mijn sleutel kan draaien en er breekt een zekering.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Contact opnemen met de doosjesschuiver waar je die ECU gekocht hebt want aan een ECU vervangen kun je niks verkeerds doen waardoor de zekering ineens defect raakt.
Vooral niet als de originele ECU het wel goed doet.

Ik weet dat sommige webshops schrijven dat op elektrische componenten geen omruilen mogelijk is, wat volgens mij onwettelijk is en als je hier verder mee gaat ze geen poot hebben om op te staan, vooral als je in acht neemt dat het hier duidelijk om een fabricage fout gaat.

Laat vooral weten hoe het verlopen is met de omruiling en snor naar brom keuring?
 
Back
Top