Vanwege vele andere aankopen voor mijn project en het feit dat alles nu wel erg duur begint te worden doe ik het volgende van de hand:
Een Aprilia Area51 monoarm met gepolijste arm
Een aangepaste aprilia SR achtervelg netjes gepolijst
Mooie goede ML50 band
SR SD 5 spaaks achtervelg (moet opnieuw gelakt, gecoat of gepolijst worden)
De arm is onder mensen die al langer meegaan waarschijnlijk wel bekend. Ik wilde hem onder mijn project gebruiken voor customshows maar al met al heb ik teveel onderdelen gekocht en ik vind het gewoon zonde.
Deze vork is ooit gemaakt door Xander en daarna door voor zover ik weet 4 mensen overgenomen maar enkel en alleen door Grossie korte tijd gebruikt. De rest stopte met de projecten.
De velg is zeer vakkundig uitgedraaid en voorzien van een compleet nieuw hart en lagers waardoor hij passend is op de originele area51 mono-arm. Tot op de dag van vandaag heb ik er nog nooit iemand anders mee gezien.
Ik heb er een aanzienlijk bedrag voor neergeteld om hem te bemachtigen en dat wil ik ook gewoon terug, de bewerkingen aan het wiel zijn vakkundig en duur om te laten doen!
Prijs: voor de gehele set een goed bod boven de 130 euro. Voor een normale vork vraagt men al standaard 75 euro zonder wiel!
schijf en remset (op druk) tegen meerprijs.
(Even een paar foto's geleend van Grossie
als dit niet oke is hoor ik het wel)