Aangeboden Zeer mooie Yamaha Slider

Status
Not open for further replies.

VaugHan

Slidert
Hallo,

Bij deze bied ik met pijn in mijn hart mijn Yamaha Slider aan.
De reden van verkoop is omdat ik er alleen met mooi weer op rij en aangezien ik het erg druk heb met mijn studie rij ik er hooguit 5x per jaar op wat ik erg zonde vind.
Ik heb de scooter van af de grond af aan opgebouwd en er is nergens op bespaard, elk boutje en schroefje is er nieuw in gegaan.
De kappen zijn in een pracht kleur gespoten en je zult er geen enkel krasje op vinden.
Daar naast zijn de treeplank en de andere zwarte kappen nieuw aangeschaft.
Zoals je ziet zitten er ook een aantal BCD kappen op waaronder de BCD voorkap die erg schaars is aangezien dit het oude model is.
Daarnaast zit er ook een Fournales achterveer onder.
De scooter is na de foto's ook nog voorzien van een Koso teller waarbij je je benzine kan zien, de snelheid en hoeveel kilometers die je hebt gereden, aangezien ik dat erg handig vond en meerdere keren zonder benzine stond.

Motorisch is hij ook aangepakt. De scooter loopt +- 70/75.

70cc Stage 6 racing,
Yasuni R Carbon Met hitteband
Dellorto 17,5mm
Doppler Krukas met SKF C3 lagers
Power 1 koppeling.
Power 1 Vario

Voor de rest heb ik altijd met een orgineel filter gereden.
Blok heeft hooguit 150 kilometer gereden met de nieuwe onderdelen.
Het blok + carterdeksel zijn tevens gepolijst
Daarnaast zitten er Sr velgen in die ik opnieuw heb laten coaten in zwart, met daaromheen splinter nieuwe banden.

Daarnaast heb ik ook erg veel losse onderdelen zoals een setje extra velgen en een Sito+ uitlaat, die krijg je er allemaal bij.
Er gaat niets los weg!!
Testrijders zijn niet welkom, alleen reageren als je echt interessen hebt, natuurlijk is het dan mogelijk om te rijden.
De scooter is momenteel verzekerd.

De prijs wat ik er voor wil hebben is 1250,- euro of een erg goed bod!
Forum prijs 1150 of een goed bod
Alles is gewoon nieuw.

Komen kijken kan altijd!

Ik ben bereikbaar op:
06-81952137
pauldegruyl@hotmail.com

Als ik op mijn telefoon niet reageer kan je het altijd later nog eens proberen, Email word elke dag bekeken!

Met vriendelijke groet,
Paul de Gruyl

IMG_0163.jpg


IMG_0123.jpg


IMG_0122.jpg


IMG_0128.jpg


IMG_0160.jpg


IMG_0161.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top