yss 310mm veer

Giante

Well-Known Member
hallo iedereen
ik rij met booster spirit van het jaar 2001 en heb een yss veer besteld
nu voor ik hem bestelde heb ik van velen heel goeie commentaar gehoord erover dat het een zeer goede veer is en dergelijke..
maar gisternacht zat ik wat rond te kijken op internet en daar zei iemand dat die yss veer niet door zijn underseat paste en ook heb ik gehoord via via dat ik mijn ori luchtfilter niet meer ga kunnen steken omdat de veer dan niet past..
kan iemand dit bevestigen of past de veer wel bij de ori luchtfilter en wel door de underseat?
 
Advertisement - register to remove this

Ik had met een andere veer ook problemen met mijn luchtfilter, die veer raakte ermee.

Dat komt omdat zowat elke veer aanzienelijk dikker is dan een een booster veer.
 
idd, bij vele niet std veren past de std filter niet meer, gisteren nog zo een geval gehad met een yss veer

zwarte spiraal met geelkleuringe ringen bovenaan en die was wel zeer dik tegenover de ori veer
 
hallo iedereen
ik rij met booster spirit van het jaar 2001 en heb een yss veer besteld
nu voor ik hem bestelde heb ik van velen heel goeie commentaar gehoord erover dat het een zeer goede veer is en dergelijke..
maar gisternacht zat ik wat rond te kijken op internet en daar zei iemand dat die yss veer niet door zijn underseat paste en ook heb ik gehoord via via dat ik mijn ori luchtfilter niet meer ga kunnen steken omdat de veer dan niet past..
kan iemand dit bevestigen of past de veer wel bij de ori luchtfilter en wel door de underseat?
neen ik heb mijn orgi luchtfilter er ook moeten afdoen...bij de underseat paste hij ook...en anders moest het niet passen kan je het gat iets grotermaken he...maar is normaal niet nodig.
 
ok de vering zit er op, een yss 310mm veer + verhoogblokje van tnt op laagste stand (3cm) en ori luchtfilter zit er op dus het lukt..

maar ik heb vandaag gezien (nadat ik gereden heb) dat mijn veer tegen mijn achterband zit :s (std 10" velgen en een std achterband) zou dat kwaad kunnen is niet veel dat er tegen zit..
zou dat mss kunnen worden opgelost door profielbandjes?
 
je moet gewoon dunnere banden hebben. de hoogte doet meestal geen verschil. maar ik heb het nieuwe model booster met dezelde vering en mijn achterband was 150 dik en van jou maar 130 denk ik ben je zeker dat de vering tegen de band zit? van mij zat de band wel tegen de uitlaat(bidalot S2)
 
Bij mijn rox kwam die YSS veer ook tegen de achterband aan. Had de spriaal zo gedraaid, zodat ie dat niet meer deed. Maar komt allemaal heel precies bij die veren.
 
Back
Top