Yasuni Z zonder schot

Metal

Pr0ud Hardr0ck Member
Ok beter laat dan nooit zullen we maar zeggen, dit is dus een foto van me Z, zonder schotten en verkeerd om gelast (eikel) waardoor de demper nu onder lnags loopt (niet gemonteerd maar dat zie je natuurlijk wel)
1019315572-Yasuni Z.jpg

Advertisement - register to remove this

Originally posted by Metal
Ok beter laat dan nooit zullen we maar zeggen, dit is dus een foto van me Z, zonder schotten en verkeerd om gelast (eikel) waardoor de demper nu onder lnags loopt (niet gemonteerd maar dat zie je natuurlijk wel)

Hopen dat het goed presteert...

Originally posted by Aerox R :):P
ding ziet er dus aardig gaar uit :), maar waarom heb je het altijd over je Z, wordt er echt een keer gek van. koop dan een nieuwe ofzo:p

Misschien vindt ie het wel zonde om zo'n (dure) uitlaat weg te gooien en heeft ie geen oduers die al de opvoershit betalen...

oplossen???? tot nu toe rijdt ie niet met die uitlaat, dus dan hoef ik het niet op te lossen. Voor testritje zit de demper alleen aan de tailpipe vast, als hij het ineens echt goed gaat doen, wordt hij weer rechtgelast! dus dan komt de demper weer bovenlangs.
Moet wel, als ik nu met demper rij heb ik minder grondspeling! voor ff kan dat wel, maar niet te lang, ik wil vliegen door de bochten! :D

Originally posted by Metal
oplossen???? tot nu toe rijdt ie niet met die uitlaat, dus dan hoef ik het niet op te lossen. Voor testritje zit de demper alleen aan de tailpipe vast, als hij het ineens echt goed gaat doen, wordt hij weer rechtgelast! dus dan komt de demper weer bovenlangs.
Moet wel, als ik nu met demper rij heb ik minder grondspeling! voor ff kan dat wel, maar niet te lang, ik wil vliegen door de bochten! :D

maar hij is er dus niet beter van geworden, toch raar want je zou het wel verwachten.

ja klopt, mocht ik hem nog aan de praat krijgen dan maak ik hem weer mooi!! gewoon ff schuren+blanke lak.
vind je het gek dat een uitlaat er vergaard uitziet als hij eerst 2 maanden in je schuur heeft gehangen, waarna hij doormidden gezaagd is en weer dichtgelast is :?

Last edited:

Write your reply...
Back