yasuni r met of zonder begrenzers??

tom_zip_sp_2000

HTC Tuner
Ik heb net nieuwe yasuni r, maar hij komt niet op touren, volges een maat zitten er 2 begrenzers in de uitlaat, een bij de flens en de ander je demper..

Klopt dit

Advertisement - register to remove this

freekvanmeijel2 said:
jow,
1 in de bocht, daar moet je de laspunten van doorslijpen en die andere in de demper die moet je eruit draaien

In de bocht?? Wat hij zelf al zei jaah.. in de flens en bij de demper... Bereid je voor om aardig wat te gaan wrikken :D:P die krengen willen er niet zomaar uit

de eerste begrenzer zit bij de flens (best een lang buisje) de tweede zit in de demper... als het goed is heb je de uitlaat gekregen zonder demper. als het goed is en je kijkt de demper in zie je het buisje zoow zitten (ook een lange, deze is wel lastig los te maken).

suc6

Ik heb al een aantal uitlaten ontgrenst(zoals yasuni Z, stnd beta uitlaat, e.d.) en bij de yasuni Z kan k me herinneren dat er een ringetje zat die met ong. 3 laspunte vast zat(bij de flens). Toen heb k m'n dremel gepakt en de laspunte weggefreest en daarna met een fijn tangetje eruit getrokken. Bij de demper zit ook een vernauwing, die kun je er ook uithalen maar ik merkte er geen verschil in prestatie mee.
Het is makkelijk te doen hoor....

lat0r...

Write your reply...
Back