Yasuni R op std cili SR2000

SR_Michael

SR since 19-06-2006
hey allemaal,

heeft iemand ervaring met Yasuni R op een aprilia sr2000?

m'n demper van mijn Technigas Next R 70cc laat los dus ff opzoek voor nieuw uitlaatje..

mijn setup nu is als volgt:
- Malossi Variateur met 5gr rolletjes
- Malossi Kevlar V snaar
- Malossi Sport koppeling
- Technigas Next R (70cc model)
- 90 sproeier
- rest is allemaal "nog" standaard

ik haal nu de 85 km/h met deze setup

is Yasuni R een aanrader op standaard cili?
 
Advertisement - register to remove this

yasuni r is zeker wel een goede keuze.Trekt ook wel lekker op als je hem goed afsteld.Geen verkeerde keuze igg.

Zou er alleen zelf 2dehands naar eentje opzoek gaan want 200 euro voor zn uitlaatje zou ik zelf niet uitgeven :D
 
De Beunhaas said:
yasuni r is zeker wel een goede keuze.Trekt ook wel lekker op als je hem goed afsteld.Geen verkeerde keuze igg.

Zou er alleen zelf 2dehands naar eentje opzoek gaan want 200 euro voor zn uitlaatje zou ik zelf niet uitgeven :D
Ik zou het wel uitgeven aan een goede uitlaat 200 euro, je moet zorgen dat je hem goed houdt dan is het the bomb
 
Jah maar je kan ook wel goede op internet vinden voor 2dehands.Voordat geld zou ik een carb kopen koppeling en vario.Heb je meer dingen en je gaat er ook weer op vooruit.Maarjah ieder zn ding.

Voordat geld vind je zelfs al een 2dehands c16.
 
De Beunhaas said:
Jah maar je kan ook wel goede op internet vinden voor 2dehands.Voordat geld zou ik een carb kopen koppeling en vario.Heb je meer dingen en je gaat er ook weer op vooruit.Maarjah ieder zn ding.

Voordat geld vind je zelfs al een 2dehands c16.

Ja klopt maar voor Origineele 50cc een Yasuni R wel leuke keuze.. Als je tenminste geen geld meer nodig hebt voor wat je zegt carberateur, koppeling en vario, kun je daar beter geld in stoppen. Maar als je daar klaar mee bent;)
 
ik heb het ook op mijn sr 2000,
met een hebovario..
5.2 of 5.1 gram rollen.welke precies weet ik niet meer.
sproeier 92 (dacht ik) boegie was in iedergeval mooi koffie bruin..

En loopt prefect..
 
De Beunhaas said:
yasuni r is zeker wel een goede keuze.Trekt ook wel lekker op als je hem goed afsteld.Geen verkeerde keuze igg.

Zou er alleen zelf 2dehands naar eentje opzoek gaan want 200 euro voor zn uitlaatje zou ik zelf niet uitgeven :D


zeg beunhaas voor 200 euro vind je ook nog wel een goede 2e hands c-21/c-30 als het moet. c-16 kun je ook nog wel voor 100 euro mooi vinden.

ontopic: Yasini R doet het goed. Het is aan jou de keus of je hem nieuw koopt
 
De Beunhaas said:
Jah maar je kan ook wel goede op internet vinden voor 2dehands.Voordat geld zou ik een carb kopen koppeling en vario.Heb je meer dingen en je gaat er ook weer op vooruit.Maarjah ieder zn ding.

Voordat geld vind je zelfs al een 2dehands c16.

Hij Heeft al een vario en een anderre koppeling is nergens voor nodig. Carb geeft een minimale vermogens winst voor wat je ervoor betaald. scheelt egt bijna niets.
 
ik koop persoonlijk het liefste een nieuwe uitlaat , 200 euro is wel veel idd voor een simpel uitlaatje , maarja ,het loopt iig wel goed en zoveel goeie uitlaten zijn er ook niet voor morini..

gebruikte uitlaten is meestal wel wat mee..
 
Heel vaak bij de flens. En dan moet je weer met vloeibare pakkingen werken. Heb er nu ervaring mee en uitlaatjes koop ik liever ook nieuw. Yasuni R is ene goeie uitlaat. Ik heb het verschil gemerkt tussen die techniprut en mijn yasuni r. de r trekt sneller en knettert veel minder....
 
ProjectRox said:
Heel vaak bij de flens. En dan moet je weer met vloeibare pakkingen werken. Heb er nu ervaring mee en uitlaatjes koop ik liever ook nieuw. Yasuni R is ene goeie uitlaat. Ik heb het verschil gemerkt tussen die techniprut en mijn yasuni r. de r trekt sneller en knettert veel minder....


dat hoeft helemaal niet , flenzen gaan krom door verkeerd aandraaien , maar het is simpel om dat te verhelpen , gewoon de flens recht maken met een hamer en dan vlakken met een vijl..

tecnigas is btw een erg goeie uitlaat , en zeker voor dat geld..
 
Mmm zo heb ik men uitlaat nog niet bewerkt. Wel die rommel van dmp bij geveilt omdat ie men pakkingen gewoon door brande. Maar verders nog niet echt met ene hamer op een uitlaat zitten te rossen 8P.

Maar koop uitlaatjes gewoon liever nieuw. Geen gedonder.

Voor de rest zeg ik wel altijd techniprut maar als je gewoon wat sneller wilt rijden is het wel een goeie uitlaat. Maar ik vind toch dat ze wat te veel knetteren.....

Een Yasuni R vind ik persoonlijk een goeie uitlaat van wat ik er tot nu toe van gemerkt heb. Hoewel ik wel vind dat ie een rot geluid heeft op een standaard cilinder. Maar het geluid is wel veel beschaafder dan een technigas.
 
ik vin het geen verkeerd geluid hebben hoor op een std cillinder..

En vondt btw de R ook niet echt moeilijk af te stellen..
Dat vond ik echt niet tegen vallen, en loopt nu nog steeds goed..
 
Ik had de rox van men zus op die technigas afgestelt. Had toen mijn yasuni er onder gedaan maar merkte wel verschil. Vind het mooie uitlaatjes maar persoonlijk vind ik het geluid niet mooi. Maar dat word vast wel anders onder mijntes :)
 
Back
Top