Yasuni R op Std cil. kan dat???

MasterM

Well-Known Member
Mijn scooter is nu nog beetje erg aan de standaard kant.....beetje te erg :p, alleen begrenzers zijn er uit. Nu wil ik er een Yasuni R op zetten..... Nu is mijn vraag: is er nog iemand hier die een Yasuni R op een std. cilinder heeft zitten, of iemand kent die dat heeft??? Ik zou dus graag ff weten als dit goed loopt. Want volgens mij doet een R het toch wel beter op een std. cil. dan een Z.....

Your opinion please ;)
 
Advertisement - register to remove this

Er was een paar dagen geleden ook al een topic hierover. Je kan de R erop doen, Hij's mooier en mss voor in de toekomst (als er ooit 70 op komt) ook beter. De Z zou ik niet nemen, zitten schotten in namelijk.
 
haha ja een bot, waar je vragen in kan voeren die al 98372 keer zijn gevraagd, en dat ie daar automatisch antwoord opgeeft en em closed :p.

Maareh tsja er word door sommige dealers nog steeds beweert dat ie het niet goed op 50 zou doen, maja je hebt van die dealers (dichtsbijzijnde dealer hiero beweert het ook :|)
 
Whehe, mja koop R.
Ik breng em zaterdag naar newbie dealer die Beweert dat R voor geen meter loopt onder standaart. Maarja die aap zet em er maar onder.
Maarja ik zet er dan ook nog maar Hebo vario onder.
Ik hoorde wel dat afstellen lastig is :|
 
Back
Top