Yasuni R of Laser x pro op dr70

Sr street Luc

Vieze poater!
Hey,

Ik ben aant twijfelen tussen een laser x pro en yasuni r voor op mun dr70.. Het schijnt dat een yasuni R het beter doet op mijn dr70 dan een laser x pro.

Maar de laser x pro vind ik persoonlijk er mooier uitzien, maar prestaties vind ik ook belangrijk.

Edit: Een Stage6 uitlaat Racing PRO schijnt het ook goed te doen.

Welke zou ik kopen : laser x pro, yasuni r of stage 6 racing pro?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

yasuni r of gianelli shot

Het gaat om een piaggio blok, daar schijnt een shot het al helemaal niet goed op te doen, en ik wil het graag rond de 150 euro houden..

Is de s6 pro race een beetje goed qua qualiteit? Pro replica schijnt nogal eens te scheuren en dempers die er nogal vaak afschieten.. En heeft de s6 Pro race een losse flens?
 
als je demper der zomaar afknalt heb jij hem niet goed in elkaar gezet :)

en de lazer X maakt idd een ander geluidje dan een R.
of de demperwol slechter is durf ik je niet te zegge :)
 
Poep.

Laser x-pro is gwoon vet relaxt en idd yasuni's zijn afgezaagd. Mijn Laser heeft altijd zijn dienst bewezen :p en na 2 jaar knalt hij nog prima! Geluid was zooo chill, imo mooier dan een R. Nu maakt hij natuurlijk een wat harder/schellender geluidje.. Ooit mss ook de wol eens vervangen...
 
heb zelf ook een laser X-pro op een DR70 zitten bij men straat dragster. Dikke prima altijd, vooral de kwaliteit van het chroom van de X-pro vind ik perfect (na 2 jaar alleen maar een klein beetje verkleurd in de bocht:))
 
ik zou eerder een uitlaat die goed presteerd halen, dan dat je gaat letten op of iedereen er al mee rijd..
C21 rijd ook bijna iedereen mee en dan ga je toch ook geen andere kopen omdat 'iedereen' die al heeft..
sorry maar die logica snap ik niet echt..

als een R beter presteerd dan een laserX pro, dan had ik gewoon deze gekozen... ;)
 
Gewoon doen wat jij mooi / het best vind idd... Ik zou voor Giannelli Shot gaan or Yasuni R... Presteren allebij erg goed op DR70 , en zien er ook nog es goed uit imo. Schijt hebben wat andere ervan vinden. Je gaat tog ook niet je scooter roze spuiten als je vrienden dat zeggen ?

Of tog wel ? :o






















:+
 
Back
Top