mja als het om de prestaties ging zou ik een shot nemen...vind ik net wat beter presteren dan een r [zowel 50 als 70] maar omdat ik inmiddels beetje anti-gianelli ben zou ik voor de r gaan...die gaan tenminste niet zo snel kapot...
en meestal als een uitlaat goed presteerd word het in no-time een hype...net als de nrx en tegenwoordig de r, dat de laser niet echt in is zegt ook al beetje iets over de prestaties vind ik...mja je weet maar nooit ijk
Originally posted by DanceTrend B-100: Dat klopt, Laser maakt veel uitlaten voor motoren en ook voor autos.. Ook goede uitlaten (voor motoren voor zover ik weet)...
maar in principe kan een 70 cc jolly ook op een standaard 50?
Die 50 wordt een 50 snel(die cilinder is een standaard pia bagger cilinder...met die verlaagde spoelpoorten)...en later...over een half jaar ofzo een 70 mhr team.
Wat is dan de beste keus...de R, de Laser, de Jolly of moet ik gewoon die nardo houden?
in theorie misschien wel , alleen zal die dan een veel te dunne powerband hebben om hem daadwerkelijk goed af te stellen. but do correct me if i'm wrong.