yasuni c16@std cilinder

Status
Not open for further replies.

sr_racer

Double-D Tuning
ik heb de search gebruikt maar ik kwam dingen tegen die ik niet zocht.
maar kan ik een yasuni c16 @ std cilinder gooien en zal dit dan nog een beetje rijden. Als ik hem goed afstel?

MvG
Delano
 
Advertisement - register to remove this

Niet echt... Veel te hoogtoerig en het volume van de uitlaat zal het ook niet toelaten... Je zult iig veel koppel moeten inleveren ivt een Shot @ std. cilinder oid. Het zal wel rijden maar liever haal je iets goeds... Is het voor tijdelijk of voor altijd....

Tijdelijk: Ja doe maar....
Altijd: Nee doe maar niet...
 
omdat ik deze uitlaat ergens tegen kan ruilen en ja ik heb er ook toekomst plannen in de zomervakantie.

Daarom dus dze n00b vraag:D maarja is het te doen?
 
dus em std cilinder zal het wel overleven hij is btw voor de rest std op de 12 mm carb na die word 17,5 en me vario een multivar en me koppeling ene fly clutch(alvast) daarna even een ander cilindertje erop gooien (70cc gilardnoi)
 
Het liefst wel.. Vooral als je een Gila 70 erop gaat zetten..

DR tuned wil ook wel.. Beter 100 euro meer uitgeven zodat je zeker weet dat het goed zit :)
 
Krukas vervangen hoeft niet, maar is zeker niet overbodig, maar lagers zou ik in ieder geval verversen, en als je dan toch bezig bent is de krukas ook niet veel extra moeite !
 
Originally posted by sr_racer
dan komt die er ook nog bij $$ de krukas ga ik dan ook binnekort ophalen

maar de 50cc zal zichzelf dus niet vastnaaien? met die c16

Nee hij naait niet vast met een C16, ook niet met een C20 e.d.:*
 
Originally posted by sr_racer
Er komt een dr 70 op (getuned)
of een Gilardoni 70cc alu.
moet ik voor een van deze cilinders ook me krukas vervangen of is dit nog niet nodig?

Als je er poen voor hebt wel zo niet dan alleen lagers... Houdt het ook makkelijk....
 
Originally posted by Unknownscoot
Als je er poen voor hebt wel zo niet dan alleen lagers... Houdt het ook makkelijk....
maar er gaat gewoon een ander asje gelijk in:D

zal die nog wel een beetje optrekken dan of is dat gewoon ff ene kwestie van nweer goed afstellen?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top