Misschien beter om voor een malossi sport te kijken..
Normaal rijden is met een race cilinder niet erg makkelijk.. Die moet best anders afgesteld worden zodat die veel hogere toeren gaat draaien. Dan heb je meer herrie (en de kans dat je direct een WOK hebt) en het kost het nodige aan benzine.
Dat een race cilinder een hoop toeren kan blazen is leuk..
Maar je wilt met een A naar B setup liever iets betrouwbaarders hebben dat minder lawaai maakt en nog enig steeds kilometers mee te rijden is.. (race setup is sneller door de brandstof heen (en die prijzen zijn momenteel best hoog.
Snap overigens de keuze van je delta clutch in je standaard setup niet. Met een standaard koppeling en strakkere trekveren a 7 euro haal je een veel beter resultaat mee. En als de pads van de segmenten van de standaard koppeling goedkoop is (dat is overigens alleen bij china blokken) kan je altijd een betere standaard koppeling kopen die makkelijker af te stellen is.
Vind persoonlijk dat DR van een redelijke kwaliteit is. Maar daar tegenover staat een veel goedkopere prijs.
Dan is een Middel toerige Cilinder wat voor jou ... een stapje hoger dan de Gietijzer Malossi Sport , DR , TP Trophy , Polini etc.Ja tis nie echt voor normaal ik rij wel snel en extreem agressief om het zo te zeggen. Maar dat het wel betrouw baar is en dat ik veel km mee kan rijden zonder problemen.
Groetjes
Oke bedankt. Ik zat te denken aan een DR omdat die net zo duur is rond de €100 want ben niet van plan om boven de €120 uit te geven.Dan is een Middel toerige Cilinder wat voor jou ... een stapje hoger dan de Malossi Sport , DR , TP Trophy , Polini etc.
Cilinderkit Top Performances Racing 70cc 47mm voor Minarelli verticaal
Cilinderkit Top Performances Racing 70cc 47mm voor Minarelli verticaal kopen? Online bestellen. Groot assortiment ⭐ Snel geleverd » Achteraf betalenallesvoorscooters.nl
ik heb een horizontale blokvoor de goede orde ... Heb je een Verticaal blok ? of horizontaal blok .
Een korte vertanding is sneller optrekken , maar je verliest topsnelheid , Langere vertanding is hogere topsnelheid , maar je verliest trekkracht.
Je Scooter is van 2005 ... wie weet welke vertanding er inzit.
Een DR zal nooit een Wheelie Monster worden , als je de Cilinder netjes afwerkt , kan je een leuke Topsnelheid halen .
is die top performance betrouwbaar en kan die lang mee ?Zou eerder voor deze gaanl
Is pittiger dan de DR70 cilinder.
2 zuigerveren is betrouwbaarder dan 1.
En met 129 euro zit hij in je prijs range.
Iedere; zonder bougie geen ontbranding, heeft niets met "elektrisch" starten te maken overigens.Welke 70cc kan je een elektrische start gebruiken trouwens ?
ja. maar ik heb gezien en gehoord dat een bepaalde cilinder een ander compresie heeft vandaar dat niet elke cilinder merk electrisch gestart kan worden. of heb ik het fout gelezen. zoals wat ik hoorde/zag was dat een DR70 wel electrisch kon maar een ander bijvoorbeeld niet. klopt dat?Iedere; zonder bougie geen ontbranding, heeft niets met "elektrisch" starten te maken overigens.
Lees je even goed in voordat je allerlei spul gaat bestellen!
Als een cilinder genoeg compressie heeft om via kick te starten, zal die ook elektrisch starten, mits jij alles natuurlijk correct hebt aangesloten en bevestigd, ik heb er iig nog nooit van gehoord.ja. maar ik heb gezien en gehoord dat een bepaalde cilinder een ander compresie heeft vandaar dat niet elke cilinder merk electrisch gestart kan worden. of heb ik het fout gelezen. zoals wat ik hoorde/zag was dat een DR70 wel electrisch kon maar een ander bijvoorbeeld niet. klopt dat?
groetjes
aa. oke bedankt!Als een cilinder genoeg compressie heeft om via kick te starten, zal die ook elektrisch starten, mits jij alles natuurlijk correct hebt aangesloten en bevestigd, ik heb er iig nog nooit van gehoord.