Yamaha neos opvoeren

Choempie

Well-Known Member
Ik wil graag mijn yamaha neos 2 nog wat opvoeren op dit moment zit er een 17.5 carb, een dr70 en een sito plus onder. Ik zit te kijken op marktplaats voor een yasuni r of gianelli shot. Zijn er nog meer uitlaten die lekker lopen met een dr70??

ook wil ik een vario kopen. Heb goede dingen gehoord over een multivar dus ga ik die waarschijnlijk nemen.
Iemand die nog tips heeft waarmee ik hem verder kan opvoeren zonder dat het al te duur wordt?

en iemand die weet wat voor drukveer goed zou zijn voor deze setup? Zat zelf te denken aan geel.

Advertisement - register to remove this

Alleen een multivar setje gaat al veel verschil maken. Persoonlijk zou ik de cilinder, uitlaat en carb lekker zo laten. Dat moet prima lopen en leuk rijden..na goed afstellen

Eerst sproeier. Dan eventueel rollen als hij niet in zijn powerband draait. Eventueel een drukveer als het toerenverloop niet soepel is.

eventueel Trekveren als hij voor geen meter van zijn plek komt.

Alleen een multivar setje gaat al veel verschil maken. Persoonlijk zou ik de cilinder, uitlaat en carb lekker zo laten. Dat moet prima lopen en leuk rijden..na goed afstellen

Eerst sproeier. Dan eventueel rollen als hij niet in zijn powerband draait. Eventueel een drukveer als het toerenverloop niet soepel is.

eventueel Trekveren als hij voor geen meter van zijn plek komt.
Ik heb al een ludix met tpr70 en ook een sito plus, wil wel een keer een terugloop proberen een aangezien ze op marktplaats maar rond de 50-90 euro zijn voor een redelijk wil ik die wel halen

Back