Yamaha neos opvoeren

bjorn46

Well-Known Member
Hallo ik heb een yamaha neo's uit 2003 hij is momenteel nog helemaal standaart maar ik wil nieuwe onderdelen bestellen ik heb in mijn bestel lijst een
-Uitlaat Tecnigas Next-R Ce Minarelli Horizontaal
-Drukveer Malossi Minarelli 4,0mm Extra Verst Geel
-Rollenset 15x12 Doppler 5,0 Gr (6x)
-Trekveerset Polini Voor neo's
maar daar moeten ook nog andere sproertjes bij maar ik weet niet welke maat weet iemand misschien de goede maat en weet iemand de standaart maat van een yamaha neos sproertjes.
en mijn laaste vraag is moet ik nog meer verander dan de dingen die hierboven genoemd worden.
mvg Bjorn
 
Advertisement - register to remove this

ik zou de nieuwe tecnigas halen , mischien iets duurder maar rijdt wel beter.

http://www.speed-parts.nl/product_info.php?products_id=12512

drukveer kun je nu nog niet zeggen , beter bestel je gewoon een gele en rode ,dan weet je zeker dat je de scooter goed af kunt stellen , variateur rollen is nog moeilijker het kan zijn dat je 3 gram nodig bent , of 5 gram of vanalles daar tussenin..

wat vaak mooier loopt en langer goed blijft is een andere variateur , deze komt makkelijker weg vanuit stilstand , de standaard vario wil nog weleens problemen geven met afstellen en op de langere duur.

maar met std vario kan het wel goed lopen opzich.

sproeier zal niet veel schelen , wat voor carburateur zit erop?
 
er zit gewoon een standaart cabruateur onder de hele motor is gewoon standaart maar ik heb een mail naar easy parts gestruud van ik wil deze uitlaat wat kan ik het beste daar bij kopen hebben ze mij dat door gegeven alleen de sproertjes maat konden ze niet zeggen
 
Back
Top