This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

yamaha neo's ontluchten

Thom.uijtendaal

New Member
hallo, ik heb laatst mijn yamaha neos 4t 2010 uit elkaar gehaald, alles is goed gegaan alleen zit ik even met het ontluchten van de koelvloeistof. ik heb zelf al een paar dingen geprobeerd zoals: de motor stationair laten lopen en de ontluchtingsnippel er uit draaien en ook in de slangen knijpen, de radiator dop er af draaien en dan de motor stationair laten draaien. bij beide van deze dingen werd tie nog steeds te warm alleen kwam er wel hete lucht uit de ontluchtingsnippel bij het eerste wat ik heb geprobeerd. weet iemand nog meer tips hoe ik hem kan ontluchten?

Je moet er voor zorgen dat de radiateur het hoogste punt wordt tov je cilinder

de scooter heeft de radiateur achter dus het achterwiel moet sws omhoog en dan het liefst dat de scooter naar links leunt

Je moet er voor zorgen dat de radiateur het hoogste punt wordt tov je cilinder

de scooter heeft de radiateur achter dus het achterwiel moet sws omhoog en dan het liefst dat de scooter naar links leunt
moet ik dan de radiateur dop er afhalen en dan stationair laten lopen of de ontluchtingsnippel er afhalen?