ik heb al 3 verschillen geprobeerd ook daarbij nog trekveertjes. eindstand geen verschil maar ik zie daarbij dat mn vario erg versleten is en veel kringen heeft dus ik heb meteen een malossi vario besteldBegin eerst eens met de drukveer , aan de hand van de Drukveer ga je met de Rollen aan de slag.... stap voor stap werken , snappie ?
bedankt voor je reactieAan die malossi delta clutch of race koppeling heb je totaal niks aan op zo`n laag toerig cilinder.
Toerental van de motor is zo laag dat het te lang duurt dat de koppeling aangrijpt. (zelfs in de slapste afstelling)
Zo`n sport koppeling heeft alleen zin bij vanaf middeltoerige cilinder en hoger.
Beste is gewoon een goed origineel model nemen en wat strakkere trekveren in doen.
Neem aan dat de bidalot zo ongeveer het zelfde is als een yasuni R uitlaat.
En 21MM is overkill voor een 70cc malossi sport.
17,5mm zou al genoeg zijn. En als je de cilinder wat meer kietelt is een 19mm echt de max.
I.p.v een delta clutch had je met een multivar erin kunnen doen of een andere sport vario. (die standaard van minarelli zijn niet zo best)
Dat denk ik ook, niet.kan het niet zijn door de slechte kwaliteit malossi cillinder dat die uitlaat alle touren wegpakt ?
bedankt voor je reactie
ik heb een standaar mezoly koppeling gekocht en die er in gedaan zonder de drukveer of trekveer te vervangen nu heb ik ook een malossi vario er in gedaan maar hij heeft nogsteeds de hoge overtouren.
kan het niet zijn door de slechte kwaliteit malossi cillinder dat die uitlaat alle touren wegpakt ?
en dat ik er beter een standaard uitlaat op kan zetten