V Vortexx Well-Known Member 27 October 2008 #1 Yo, ik ben in het bezit van een Yamaha Axis en zou graag wat afbeeldingen zien van getunede versies ervan om te kijken wat je er zoal van kan maken. Heeft er iemand nog dergelijke afbeeldingen of weet waar ik er kan vinden?
Yo, ik ben in het bezit van een Yamaha Axis en zou graag wat afbeeldingen zien van getunede versies ervan om te kijken wat je er zoal van kan maken. Heeft er iemand nog dergelijke afbeeldingen of weet waar ik er kan vinden?
V Vortexx Well-Known Member 4 November 2008 #21 Hoe moet die begrenzing er dan af? @Dennis: Bedankt, alleen jammer dat dat project niet af is Upvote 0 Downvote
spNk Livin' Loud 4 November 2008 #22 Denk dat er aan de voorkant (waar hij op de cilinder zit) een ring gelast zit. Vaak kun je die zo eruit tikken met een hamer en schroeven draaier. Upvote 0 Downvote
Denk dat er aan de voorkant (waar hij op de cilinder zit) een ring gelast zit. Vaak kun je die zo eruit tikken met een hamer en schroeven draaier.
V Vortexx Well-Known Member 11 November 2008 #23 Bij die nieuwe uitlaat zat wel een losse ring die om tussen de cilinder en uitlaat te monteren, is die ring de begrenzer? Upvote 0 Downvote
Bij die nieuwe uitlaat zat wel een losse ring die om tussen de cilinder en uitlaat te monteren, is die ring de begrenzer?
Wouzzie FG(e)X 11 November 2008 #24 das je pakking om ervoor te zorgen dat er geen lekkage is tussen je cil en je uitlaat Upvote 0 Downvote
melf #50 Well-Known Member 11 November 2008 #25 denk er btw ook aan dat een axis electronisch begrensd is!! Upvote 0 Downvote
V Vortexx Well-Known Member 12 November 2008 #26 Ja weet ik, heb ik hier ook al zien staan maar nog nooit echt een duidelijke uitleg gevonden over hoe die CDI begrenzing te ontgrenzen. Upvote 0 Downvote
Ja weet ik, heb ik hier ook al zien staan maar nog nooit echt een duidelijke uitleg gevonden over hoe die CDI begrenzing te ontgrenzen.