M malagutifreaky Well-Known Member 10 February 2006 #1 Zit met een oude yamaha Axis het is er een met een kort minarelliblok AC maar die ontsteking is begrensd heb ik ondervonden, ligt dit nu aan de bobine of de ontsteking... wat moet ik hier vervangen ? dank bij voorbaad Last edited: 10 February 2006
Zit met een oude yamaha Axis het is er een met een kort minarelliblok AC maar die ontsteking is begrensd heb ik ondervonden, ligt dit nu aan de bobine of de ontsteking... wat moet ik hier vervangen ? dank bij voorbaad
melf #50 Well-Known Member 10 February 2006 #2 bij de cdi (volgens mij achter de buddyseat ergens) moet een draad afgesloten worden , ik weet alleen niet welke helaas Upvote 0 Downvote
bij de cdi (volgens mij achter de buddyseat ergens) moet een draad afgesloten worden , ik weet alleen niet welke helaas
Bart#54 Well-Known Member 10 February 2006 #3 melf #50 said: bij de cdi (volgens mij achter de buddyseat ergens) moet een draad afgesloten worden , ik weet alleen niet welke helaas Click to expand... de groene draat van de cdi loskoppelen. En dan het stekkertje wat van de ontsteking afkomt aan de massa leggen. En die van de cdi gewoon aftapen. Upvote 0 Downvote
melf #50 said: bij de cdi (volgens mij achter de buddyseat ergens) moet een draad afgesloten worden , ik weet alleen niet welke helaas Click to expand... de groene draat van de cdi loskoppelen. En dan het stekkertje wat van de ontsteking afkomt aan de massa leggen. En die van de cdi gewoon aftapen.
melf #50 Well-Known Member 11 February 2006 #4 zie , er is wel iemand die het weet , ik heb nog maar 1 keer een axis sneller mogen maken en dat is een paar jaar geleden Upvote 0 Downvote
zie , er is wel iemand die het weet , ik heb nog maar 1 keer een axis sneller mogen maken en dat is een paar jaar geleden