L35

New Member
Ik wil graag een scooter gaan aanschaffen, door m’n lengte 192 kan ik wel een zip kopen maar geen idee of dat met naar achter zitten gaat.
Ik wil graag een aerox 2 takt, iedereen vertelt me dat dat niet slim is zonder sleutelervaring.
Is dit ook echt zo of ?
Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Een zip is inderdaad erg klein. Een Aerox is groter, maar de treeplank zit zo hoog dat jij met je lengte er last van zal hebben. Je benen zullen thv het stuur komen. Rijdt niet heel fijn als je de bocht om moet.
Ik snap niet waarom men denkt dat je zonder sleutelervaring hier niet aan moet beginnen.
Ja het zijn oudere scooters en ja de meeste Aeroxen is aan gesleuteld. Wel is het kwaliteit.
Alle onderdelen zijn van een goed merk. Een zip komt uit China.
Ik ben van mening dat de gemiddelde Zip meer versleuteld is maar omdat iedereen een Zip heeft denkt men hier “verstand” van te hebben.
Als je een Aerox zoekt, zoek dan een Aerox die zo origineel mogelijk is.
Wat je ook kan doen is kijken naar een Aprilia SR. die zal met jou lengte beter zitten.
 
Voor een Zip ben je te lang waardoor de zithouding en positie onplezierig wordt. Een Aerox is zeker gaaf echter wordt er veel kapot gebeunde troep aangeboden en zijn ze veelal te duur voor wat je krijgt. Let dus goed op.

Een oude type SR met piaggio blok kan ook leuk zijn en is voor jouw lengte goed.
 
Back
Top