Yamaha Aerox due+ bouwen vragen.

Was eerst Fan van Endurance , nu 2 x slechte ervaring mee
Eerste X Naaldlager kapot
2e X Drijfstang in 3en gebroken , alles was kapot geslagen ( Carters / Cilinder/Kop )
Ik zou een Malossi Krukas monteren . Stage 6 heb ik nog geen ervaring mee .
Stage 6 hpc is af te raden, endurance is wel oke maar de naaldlagers zijn idd slecht springen idd vaak kapot.

Beste malossi rhq of polini race

Ah, de Polini Race heeft toch geen volle wangen? Meende dat dat altijd juist belangrijk was ofzo . Kan het natuurlijk fout hebben hoor.

Anders gaan we gewoon voor de Malossi RHQ maar die is ook direct een tikje duurder. :p.

EDIT: Is de TR evo krukas ook goed? Staat wel Jasil op de krukas.

Last edited:
Ah, de Polini Race heeft toch geen volle wangen? Meende dat dat altijd juist belangrijk was ofzo . Kan het natuurlijk fout hebben hoor.

Anders gaan we gewoon voor de Malossi RHQ maar die is ook direct een tikje duurder. :p.

EDIT: Is de TR evo krukas ook goed? Staat wel Jasil op de krukas.
ik heb toen mijn roze top setup 4 jaar geleden alweer (tering zeg) samengesteld bij EPC samen met Meran aka de man achter Toronda. Hij raadde mij toen de polini race krukas aan, die had toen idd geen volle wangen maar aldus hem wel zeer geschikt. Tis alweer ff geleden dus de hele gedachtegang erachter staat mij niet meer helemaal bij eerlijk gezegd maar ik durf wel met zekerheid te zeggen dat die krukas geen miskoop is

ik heb toen mijn roze top setup 4 jaar geleden alweer (tering zeg) samengesteld bij EPC samen met Meran aka de man achter Toronda. Hij raadde mij toen de polini race krukas aan, die had toen idd geen volle wangen maar aldus hem wel zeer geschikt. Tis alweer ff geleden dus de hele gedachtegang erachter staat mij niet meer helemaal bij eerlijk gezegd maar ik durf wel met zekerheid te zeggen dat die krukas geen miskoop is
heb dat prijsverschil ff op t internet opgezocht en mijn keuze zou dan toch wel naar de polini gaan, voor het geld wat je je daar op bespaart heb je je carberateur al.

Je hoort natuurlijk niet te besparen op belangrijke onderdelen maar die krukas is gewoon topkwaliteit.

Write your reply...
Back