pedro Well-Known Member 18 October 2020 #1 Ik heb vraag over een yamaha aerox 4t 2016 ik heb vorige week mijn voorband vervangen na 16.000 en zins dien rijd niet maar 49 km in de plaats van 51 hoe kan dit.
Ik heb vraag over een yamaha aerox 4t 2016 ik heb vorige week mijn voorband vervangen na 16.000 en zins dien rijd niet maar 49 km in de plaats van 51 hoe kan dit.
M marcelMHR rox Well-Known Member 19 October 2020 #2 andere bandenmaat erop gezet lijkt me, dan gaat je km teller dit anders registeren
pedro Well-Known Member 19 October 2020 #4 Ja zeker 2 bar voor en 2,5 bar achter Post automatically merged: 19 October 2020 marcelMHR rox said: andere bandenmaat erop gezet lijkt me, dan gaat je km teller dit anders registeren Click to expand... Banden maat was het zelfde 120/70-13 Alleen andere type van michelin Van michelin pure power naar citygrip 2 Last edited: 19 October 2020
Ja zeker 2 bar voor en 2,5 bar achter Post automatically merged: 19 October 2020 marcelMHR rox said: andere bandenmaat erop gezet lijkt me, dan gaat je km teller dit anders registeren Click to expand... Banden maat was het zelfde 120/70-13 Alleen andere type van michelin Van michelin pure power naar citygrip 2
pedro Well-Known Member 21 October 2020 #5 Het probleem heb gevonden van de verandering van de km telker snelheid
gcs100 Well-Known Member 21 October 2020 #6 pedro said: Het probleem heb gevonden van de verandering van de km telker snelheid Click to expand... Snap niet precies wat je bedoelt...
pedro said: Het probleem heb gevonden van de verandering van de km telker snelheid Click to expand... Snap niet precies wat je bedoelt...
Manu76 Burn and rise... 21 October 2020 #7 gcs100 said: Snap niet precies wat je bedoelt... Click to expand... Ik ook niet om eerlijk te zijn.
4slaf4life Well-Known Member 21 October 2020 #8 pedro said: Het probleem heb gevonden van de verandering van de km telker snelheid Click to expand... bedoel je ''heb het probleem van de verandering van de km teller snelheid gevonden''? Zou wel leuk zijn als je die deelt
pedro said: Het probleem heb gevonden van de verandering van de km telker snelheid Click to expand... bedoel je ''heb het probleem van de verandering van de km teller snelheid gevonden''? Zou wel leuk zijn als je die deelt
Floris van bommelstijn Boris the blade, A.K.A. Scooterpimp 21 October 2020 #9 De aandrijving verkeerd gemonteerd en/of aangesloten kan.... Maar als ik het goed begrijp scheelt het slechts 2 km toch!? In dat geval kan ook de rijrichting van de nieuwe voorband verkeerd zijn. Dus andersom geplaatst... 4slaf4life said: Zou wel leuk zijn als je die deelt Click to expand... +1
De aandrijving verkeerd gemonteerd en/of aangesloten kan.... Maar als ik het goed begrijp scheelt het slechts 2 km toch!? In dat geval kan ook de rijrichting van de nieuwe voorband verkeerd zijn. Dus andersom geplaatst... 4slaf4life said: Zou wel leuk zijn als je die deelt Click to expand... +1
maxo Well-Known Member 22 October 2020 #10 Denk dat de spanning op de andere band gwn wat te weinig was. Met nu goeie spanning gaat die dus iets sneller. is nog steeds binnen de perken toch? Boeie!
Denk dat de spanning op de andere band gwn wat te weinig was. Met nu goeie spanning gaat die dus iets sneller. is nog steeds binnen de perken toch? Boeie!