J Jv020 Member 7 February 2022 #1 Hey, ik had een vraagje over mijn aerox. hij loopt momenteel 80, Yasuni terugloop polini vario stage6 koppeling Standaard 50cc ik zou graag willen dat ie 70 gaat om te voorkomen dat ie wordt ingenomen. wat moet erin/eruit om rondom dat te behalen? Alvast bedankt
Hey, ik had een vraagje over mijn aerox. hij loopt momenteel 80, Yasuni terugloop polini vario stage6 koppeling Standaard 50cc ik zou graag willen dat ie 70 gaat om te voorkomen dat ie wordt ingenomen. wat moet erin/eruit om rondom dat te behalen? Alvast bedankt
gcs100 Well-Known Member 7 February 2022 #2 Het merk Yahama ken ik persoonlijk niet. Yamaha ken ik wel Jv020 said: hij loopt momenteel 80, Click to expand... Jv020 said: ik zou graag willen dat ie 70 gaat om te voorkomen dat ie wordt ingenomen. Click to expand... Je zal deze toch iets meer moet terugschroeven. 70 KM/U is nog te snel. Zie onderstaande link. Veilig rijden op de brommer, bromscooter of speedpedelec Brommers, bromscooters en speedpedelecs rijden maximaal 45 kilometer per uur. De overheid heeft regels om het aantal ongelukken met deze bromfietsen te verminderen. Zo mogen ze niet op het fietspad rijden omdat ze veel harder rijden dan fietsers. www.rijksoverheid.nl Upvote 0 Downvote
Het merk Yahama ken ik persoonlijk niet. Yamaha ken ik wel Jv020 said: hij loopt momenteel 80, Click to expand... Jv020 said: ik zou graag willen dat ie 70 gaat om te voorkomen dat ie wordt ingenomen. Click to expand... Je zal deze toch iets meer moet terugschroeven. 70 KM/U is nog te snel. Zie onderstaande link. Veilig rijden op de brommer, bromscooter of speedpedelec Brommers, bromscooters en speedpedelecs rijden maximaal 45 kilometer per uur. De overheid heeft regels om het aantal ongelukken met deze bromfietsen te verminderen. Zo mogen ze niet op het fietspad rijden omdat ze veel harder rijden dan fietsers. www.rijksoverheid.nl