XSH-tuning contacten?

Status
Not open for further replies.

Jeetn

Well-Known Member
Hallo,

Zijn er soms mensen hier op het forum die contacten hebben bij het xsh-tuning bedrijf?

Ik heb echter 3 bestelling gedaan bij hun van maar liefst een totaal van 800 euro. 10 dagen geleden is da status van die 3 bestellingen veranderd naar betaling ontvangen en in behandeling. Maar ik stuur nu al 10 dagen lang mails om te vragen wanneer het opgestuurd word maar ik hoor gewoon weg niets meer van hun. Ik wil ZEER zeker geen slechte reclame maken voor hun in tegen deel. Die mensen zijn echt te vertrouwen maar na een dikke 10 dagen constant mails sturen en geen teken van leven krijgen begin ik mij toch vragen te stellen. Kan er mij hier iemand verder mé helpen?

mvg jérémi
 
Advertisement - register to remove this

Ik weet dat de XSH shop is over genomen door Scooterpower. Misschien eens met hun contact opnemen?
 
Ik weet dat de XSH shop is over genomen door Scooterpower. Misschien eens met hun contact opnemen?

Sinds wanneer dan? En moet ik me beginnen zorgen maken? Het gaat hier toch over een aardig bedrag zeg maar.

greetz
 
Kijk hier maar is naar:
http://forum.scooterforum.net/forum/f70/xsh-probleem-188596/

Ik vrees dat je nog lang op je spullen kan gaan wachten.

Gr,

Wat kan ik daar gaan tegen doen. Woon helemaal in het zuiden van belgie. Heb wel 715 euro gestort na die gasten paar weken terug.

Echt ik kom er zot van!!! sta met een auto te wachten hier van een verzekering van 1200 euro die moet betaald worden en ik zou maar liefst 715 euro kwijt zijn zeker. Zal waar zijn. Met alle belgen mss maar niet met de dezen ze!!
wat zijn de stappen dat ik nu kan ondernemen?

mvg
 
Maat...

Gewoon effe rustig doen. Stuur een mailtje dat je het te lang vind duren. Vraag om het terugstorten van je geld. Indien ze dat niet willen doen moet je de termijn stellen dat je de onderdelen binnen 5 werkdagen thuis wil hebben. Indien ze daar niet aan kunnen voldoen kan je ze weer vragen het geld terug te storten.

Indien ze daar niet op reageren kan je ze in gebreke stellen en aangifte doen van oplichting...
 
Ik zou eerst maar een mail sturen dat je het bedrag terug gestort wilt hebben zodra ze hier geen gehoor aangeven kun je ze ingebreken stellen zoals sander al zegt.

Gr,
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top