x8r tc unit

g_samsonsr

Well-Known Member
ik heb een x8r thuis met een hoop mhr shit erop . een nardo uitlaat mhr vario+cluch, malossi tc unit,mhr gears mhr47mm replica cil,deltacluch. de scoot is toch niet snel .100 km/h schat ik .ik weet niet waarvoor het metertje is in de tc unit . wat gebeurt als je het naar rechts of links draait??? ik heb de documentie niet . mail mij op g_samsonsr@yahoo.com koop nooit een honda of speedfightom op te voeren .zeeeeer lastig .

guido samson uit suriname
ps deze scoot is van een kennis die nu in Ned studeert.
 
Advertisement - register to remove this

Die tc unit is een soort toerenbegrenzer, als je 'm naar links draait dan kan je minder toeren maken, handig als er controle is dus! Maar gewoon moet je 'm helemaal naar rechts draaien dan ga je normaal.
 
x8r met een nardo? en MHR shit? Mhr vario voor honda? op de teller komt ie iig boven de 100km/u uit :)

metertje is toch om toeren(begrenzer) af te stellen ?
 
de nardo uitlaat was van een zip , maar ik heb de bocht terug berekend en toen gebouwt op deze scooter . ik heb wel een pic ,maar ik weet niet hoe het op desite moet . ik heb ook de foto waar ik de carter ingang bezig was te vergroten . de speedometer is gesneden ,dus ik wet niet wat de topsnelheid is .maak een foto voor mij van de beste stand van de tc unit stelschroef. thanxxx. keep on tuning .
 
forum1.jpg

forum2.jpg

alstu :)

heb je nog een foto van de inlaat na de bewerking ?? :rolleyes:
 
Peugeot is gewoon bijna hetzelfde als Peugeot..

Je kan de how-to carter tuning van Makker wel goed gebruiken denk ik..
 
Originally posted by g_samsonsr
he daw ik heb de pics al voor je gemailed ,maar ik krijg dat het weer terug komt . wat nu????? is dat het juiste adres?????

Maybe omdat de plaatjes een totale grootte hebben die ik niet kan ontvangen, anders moet je maar naar Joost ofsow mailen, zie boven.

Voor verdere e-mailtjes (zonder foto's)kan je me gewoon mailen dacht ik?

Greetzz DAW
 
Back
Top