X-Box

Kameraad heb een XBOX aangeschafd en ik vind het echt wel veel beter als PS2 eruit zien (is ook bekend maar bevestig het ff ;))! Hij heb die standaard spellen erbij, en die sega gt racing is zeker wel leuk om te doen.Dat andere spel erbij is dikke schijtspel die ik nie snap :). Maarre ik vind XBOX minstens even leuk als op de pc spelen (behalve met shooters). Duzz ik zou voor de XBOX gaan boven de pc (En de playstation zou ik helemaal nie aan beginnen , wacht dan op de PS3).
 
grafisch speelt ook mee maar zeker niet voor de volle 100%

xbox is misschien wel mooier maar de joystick sucked en ik wilde gran turismo 3 gamen.

dus stfu met dat gelul over dat de xbox iets mooier is, het gaat om de gameplay.

:)
 
het is niet IETS,maar VEEEEL mooier..pik

ennuh

gameplay

halo,doa3,project gotham racing,sega GT 2002, Splintercell

daar heb je t al, tekken beater,GT3 beater,en Metalgearsolid beater.

oei,worden de PS2 helden toch ff snel vermoord ( ik heb zelf al deze games,en daardoor heb ik dus ook deze conclusie getrokken )

en about de controller? de grote,mjah als je kleine handen hebt perhaps,maar de Kleinere controller is perfect.

Spreek uit ervaring aub.thank you

greets


Lyco


p.s. JSRF is idd vaag:? beetje rondskaten en hier en daar grafiti spuiten..ochjeh:) gt is wel bruut
 
Gameplay op xbox zuigt gewoon, ik wil een muis. En als ik dan een console zou nemen, zou het momenteel de xbox worden, maja de playstation 2 is dus al veeeeel langer op de markt, dus ik vind het niet zo gek dat het nou een beetje achterhaald is :| Maar als de PS3 uitkomt, hehe daag xbox.

Maja ik ga dus voor de PC, en momenteel helemaal niet voor spellen maar enfin.
 
Juist Sjoerd, de Playstion kan niet DOOD!!
PS3 overwint straks alles...dan komt mayby de xbox 2 maar dan scheit de ps4 die weer onder......PLAYSTATION BLIJFT BOVENAAN :!
 
ik snap niet waarom het zo een concurrentiestrijd moet zijn.

het is toch een kwestie van smaak de console die 100% gameplay heeft 100% graphics en 100% vette games zal nooit komen....
 
Jezus , lekker belangrijk welke uiteindelijk het beste is/gaat worden. Als je de XBOX met kleine controller hebt is hij best chill en de graphics zijn momenteel duzz het best. Duzz hij vraagt wat momenteel de beste console is en niet als de PS3 Beter gaat worden lijkt mij........
 
Xbox is gewoon een intel Pentium 4/Celeron combinatie met Nvidea graphics accelerator chip etc. gewoon een volwaardige pc. Hij gebruikt ook gewoon een IDE-hardeschijf enzo....
 
Kheb ze ook allebei....enne graphics @ X-Box zijn mooier! Mja de spellen @ ps2 heersen gewoon! Zoals Super Ronnie aka Blaze ;) al zei, het gaat om de gameplay! En daarin heerst ps2 gewoon! En producers weten gewoon dat 'Playstation' loopt! Dat het goed doet bij het volk! Das mede de reden dat ze phatte spellen er op uit brengen! :) Enne......heeft X-Box: The Getaway, GTA Vice City/Gran Turismo 3???? Uhm NEE! Ok....X-Box heb Splinter Cell, mja daar heb ik weer een PC voor aangezien die daarvoor in Januari uitkomt!

Maare The Choise is Yours............
 
Originally posted by M/\RC!
Kheb ze ook allebei....enne graphics @ X-Box zijn mooier! Mja de spellen @ ps2 heersen gewoon! Zoals Super Ronnie aka Blaze ;) al zei, het gaat om de gameplay! En daarin heerst ps2 gewoon! En producers weten gewoon dat 'Playstation' loopt! Dat het goed doet bij het volk! Das mede de reden dat ze phatte spellen er op uit brengen! :) Enne......heeft X-Box: The Getaway, GTA Vice City/Gran Turismo 3???? Uhm NEE! Ok....X-Box heb Splinter Cell, mja daar heb ik weer een PC voor aangezien die daarvoor in Januari uitkomt!

Maare The Choise is Yours............

9||6
 
De xbox is veel beter maar dat hebben jullie al gehoord maar als je de mogelijkheden kijkt :
-je kan muziek opslaan in je xbox en het onder het spelen beluisteren(bij sommige spellen)

-je kan hem ombouwen en dan kan je op internet spelen en kan je kan gekopieerde spellen spelen.

-als je hem heb omgebouwd kan je er een 120 gb hd indoen en de spellen en andere dingen opslaanin je xbox.

kijk maar een op internet wat je allemaal kan doen echt veel dingen.
 
Back
Top