X-Box

Black Phantom

Senior Member
Ik wil graag een beetje vettere spellen spelen als UT2 en Fifa 2002. Nou zijn er 2 opties:
- of ik upgrate me computer.. Tot een AMD duron 1300 512 DDRam en Ti4200 (g-force)
- of ik koop een gameconsole.(denk X-box)
Zijn er mensen met een gameconsole? zoja welke? Bevalt het? hebben jullie hem laten modden?
Ik zou graag julile mening hierover horen
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb net een xbox voor sinterklaas gehad.

Best wel tof ding, alleen die spellen zijn zo achterlijk duur. 70 euro voor tony hawk 4. Dus ik ga hem denk ik ombouwen.

Graphics van een xbox zijn zeker pc-waardig. En het is natuurlijk spel erin en spelen zonder eerst allemaal shit te moeten instellen.

En ik denk niet dat microsoft de xbox snel zal laten vallen. Bill Gates heeft genoeg geld dus dat is ook het probleem niet.

Een computer gaan denk ik korter mee dan een console, want je hebt binnen no time alweer een processor die 2x zo snel is dan de chip die je dan kocht.
 
amd duron 1300? Das niet echt snel, amd XP's kosten tegenwoordig ook niet veel meer.. Ik zou je pc upgraden.

Maar een x-box is ook wel vet, vooral Halo met vrienden is vet lachen. Ik heb vanmiddag nog Splintercell bij een vriend gespeeld das echt heel mooi. Maar kzou toch voor de puter upgrade gaan.
 
ik heb laatst ook een x-box gekocht, vind 't zeer verslavend heb nu dan die set met sega gt 2002 en JSRF. laatst colin mcrea rally 3 en james bond: nightfire gekocht. james bond is te erg verslavend :)
 
xbox = PC in het klein. (heb gelezen dat ie gelijk is aan een een lage p4, met 256 MB ram en een geforce 3)
je kan beter je comp upgraden denk ik.
PC zijn er veel meer spellen, shooters spelen is veel gemakkelijker, spelletjes goedkoper, beter internet, ......
en ik hoop dat HALO op PC komt :p
 
xbox blaast de ps2 asociaal hard weg met zn specs,en game lineup voor 2003

+ de ps3 zijn ze al mee aant bouwen,dus die is dood binne een jaar.

gewoon de xbox halen

ik heb m nu ook,halo,project gotham racing,tonyhawk4

egt waar,halo is gwoon UBER :o

vooral co-op,als een vriend van je ook xbox heeft,gwoon linken die hap en een bruut lan weekend hosten! =D

en ps2 beter? splintercell,of halo op ps2 is ONMOGELIJK omdat de ps2 het simpelweg niet aankan:)

btw,met halo mis je de muis totaal niet ( ik dan ) controls zijn erg goed uitgewerkt.

greets

Lyco
 
er is wel zichtbaar verschil tussen de kwaliteit van de xbox en ps2 maar niet echt super, en als je dan nog eens weet dat xbox spellen op de volle capaciteit draaien en spellen zoals MGS2 en GT3 op amper 40% van de PS2 capaciteit....

dit om de simpele reden dat een xbox een omgebouwde pc is...voor programmeurs is het dus veel makkelijker om hier alles uit te halen simpel omdat ze dit al konden....de PS2 hierin tegen is een complete nieuwe vorm van coderen/programmeren wat dus een veel grotere uitdaging is voor spel ontwerpers, en wat dus uiteindelijk tot beter kwaliteit lijd!
 
Ik heb een Xbox met enigma-chip. Spellen kosten me 9 euro.
Werk perfect, super spellen. Maar spellen als UT enzo kan je maar beter gewoon op de pc spelen, de besturing is niet super...wel ok.
 
Originally posted by BurnFre@k
er is wel zichtbaar verschil tussen de kwaliteit van de xbox en ps2 maar niet echt super, en als je dan nog eens weet dat xbox spellen op de volle capaciteit draaien en spellen zoals MGS2 en GT3 op amper 40% van de PS2 capaciteit....

dit om de simpele reden dat een xbox een omgebouwde pc is...voor programmeurs is het dus veel makkelijker om hier alles uit te halen simpel omdat ze dit al konden....de PS2 hierin tegen is een complete nieuwe vorm van coderen/programmeren wat dus een veel grotere uitdaging is voor spel ontwerpers, en wat dus uiteindelijk tot beter kwaliteit lijd!

haha, hoelang is de ps2 al wel niet uit? En dan kunnen de game-makers nog steeds niet alles benutten? Lekkere console dan!

De xbox kan gewoon bij de 1e generatie games al z'n ware power tonen, das toch veel beter. En het is nog makkelijker om voor te programmeren dus meer games :)
 
Originally posted by BurnFre@k
er is wel zichtbaar verschil tussen de kwaliteit van de xbox en ps2 maar niet echt super, en als je dan nog eens weet dat xbox spellen op de volle capaciteit draaien en spellen zoals MGS2 en GT3 op amper 40% van de PS2 capaciteit....

dit om de simpele reden dat een xbox een omgebouwde pc is...voor programmeurs is het dus veel makkelijker om hier alles uit te halen simpel omdat ze dit al konden....de PS2 hierin tegen is een complete nieuwe vorm van coderen/programmeren wat dus een veel grotere uitdaging is voor spel ontwerpers, en wat dus uiteindelijk tot beter kwaliteit lijd!


aargh.. de power unlimited logica komt weer te boven..
 
nooit aan een gamecube gedacht? daarvoor heb je tenminste echte spellen. zo`n ding is gewoon echt tof, er zou er graag 1 willen hebben. mja geen geld en ik nog een dreamcast dus
 
Koop gewoon een xbox. Ownt echt hard, je zal er geen spijt van krijgen. Heb er al vrij lang een en het is echt geweldig.

PS2 gaat dood. En gamecube? tja..
-kinderspellen
-geen dvd kijken
-geen HD
-geen xbox live
-geen beste specs


Geloof me :)
xbox is de toekomst
 
Originally posted by BurnFre@k
playstation NEVER DIES !!!

precies,

ikk blijf het steeds overnieuw zeggen de playstation gaan niet na een jaar de winkels uit,
kijk al hoe lang de ps1 bestaat en die staat ook nog steeds in de winkel. kijken we naar de overige concoles die later dan de ps1 op de markt kwammen, daarvan vind je amper''tot'' nix in de ''winkels'':| . (voorbeelden n64,dc)
dus precies hoe burnfreak zei PLAYSTATION NEVER DIES!!!!

(PS misschien ben ik gewoon een ps liefhebber, en zullen we zien welke het langst overleefd in de rekken van de winkels)
 
blijf jij maar lekker met je crappy 277 procesortje en memory cards kloten,ik blijf bij mn 5gig grote HD en 799mhz,Geforce3 power.

w8 maar,eind 2003 is de PS2 afgedaan:)

Halo2 zal dit voor 33% bepalen, ik heb er al alle info over gezocht,en screens.

dude,die screens online,zijn INGAME. PS2 krijgt zon kwaliteit nauwlijks in zn fmv's ffs...

en power unlimited mentaliteit? erhm,mjah,de PU crew zelf is ok(Y) 80% van de lezers NIET,zijn van die noobs als onze vrienden hiero,prijzen hun eigen machine de hemel in,omdat ze bang zijn dat de concurentie hun uitlacht.

tja

ik heb beide,en xbox roeleerd de PS2 EGT UBER HARD.

greets

Lyco

p.s over je "overleving", wie koopt r nu nog in godsnaam een PS1..ennuh,Xbox,is nu 299 euro,met 2 games,en no need voor memorycard

waarom zou je dan,voor dezelfde prijs,een mindere console kopen,zonder die 2 games,en zonder memory card |(
 
Back
Top