This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

X box Live Topic

Dennis

ToetToet
Oi

Zijn hier op het forum nog mensen die online spelen met de X box,

zoja, hoe heten jullie, en welke games spelen jullie

lijkt me wel grappig om een keer een motor race met alleen maar forummers te rijden, ipv die lompe japanners die je tog niet verstaat:|
 
Originally posted by Rikkademous
als halo 2 komt denn1s laat ik je meemaken hoe het voelt als een kogel in je darm komt


are u kiddin?

wat ik nu online speel:

Return the cast of wolvenstein
unreal 2002
en een demo met een motorspel wat wel grappig is
 
hey ik vat het niet helemaal dat live, ik heb ook een xbox maar ik sopeel altijd alleen maar multiplayer, 4 tegen 4 met linkkavbel, das btw ook vet.....

maarre dat live met abbo afsluitene nzo?...hoeveel ben je daar voor kwijt en hoe sluit je dat aan enzo?
 
uhm het gaat gewoon via je normale internet, dus kabeltje uit je pc halen en dan in je X box, en dan heb je nog een creditcard nodig om de normale kosten ofzo te betalen, (weet niet precies hoe dat zit mijn broer regelt dat) maar zal het eens vragen aan hem
 

Moet je daar geen kabel-internet voor hebben ?

volgend jaar kost een abbonnement volgens mij 59.95 voor 't hele jaar.
 
trouwens, krijg je dan niet dat gezeik dat die xbox heel traag gaat als je een wat mindere verbinding hebt?
 
Originally posted by gekke-dragster
trouwens, krijg je dan niet dat gezeik dat die xbox heel traag gaat als je een wat mindere verbinding hebt?

dat bedoel ik....daarom moet waarschijnlijk kabel hebben
 
kabel is idd aangeraden, ik heb ook kabel van chello, en het loopt perfect moet ik zeggen lijkt me wel grappig om keer tegen forummembers te spelen, je kan ook praten tegen elkaar, volop humor:#
 
Originally posted by QuickSilveR85
Ben benieuwd hoe het hier gaat lopen met Chello (15 kb/s upload)............ Sony is ook online maar ik verwacht er niet veel van.

15kb upload lijkt me meer dan voldoende.....op de pc hebben de spellen ongeveer 4-5kb upload nodig...met spraak komt daar nog 2-3kb bij.....dus dan zit je aan zo'n 8kb

tenminste xbox-live werkt toch ook met microfoon ??
 
ooow oke...kun je dan trouwens niet gewoon je compscherm als beeldscherm voor je x box gebruiken, dar gebruiok je gewoon zo'n splitter en dan kun je van het scooterforum in 1 x overschakelen naar Xbox live
 
Ik heb gehoord dat het ook heel interessant is voor hackers om ff langs te komen bij je als je met je Xbox online komt...

Truwens best bruut dat je met die dingetjes gecopieerde dvd's kan kijken :W
 
Wat nog leuker is, dat je er ook divx/xvid enzo op kan kijken. En je kan supernintendo/nintendo/sega masters system enzo ook
En dat vind ik meestal nog t leukste tegen vrienden.
 
Ik heb in het beginscherm van me XBox geen Xbox Live staan maar me neefje wel... Dus als ik abbo afsluit moet ik dan ook nog is iets installeren ofzo ?