Wrc loopt goed as ie koud is... warm loopt slecht

speedracer

Well-Known Member
ik heb een peugeot speedfight 2 wrc met racekoppeling en race vario... heb pas een nieuwe pijp eronder gegooid een yasuni racing... cilinder is btw standaard het probleem: as ie koud is loopt ie goed... kan ik de stationair schroef verstellen en reageert ie daar ook op.... stationair blijft ie ook draaien... nix aan de hand maar zodra ie warm word reageert ie niet meer op me stationair stelschroef en valt ie telkens uit as ik geen gas geef... as ie eenmaal uitgevallen is moet ik w88 tot ie weer koud is..... ook als ik rijd sputtert ie nogal as ie warm is..... k heb deze pijp nou 2 week en eerst was er niks aan de hand... en nu gaat ie steeds slechter lopen wie o wie kan mij helpen?????? greetz speedracer
 
Advertisement - register to remove this

veel te grote sproeier , met std luchtfilter (wat IK altijd aanraad, dus proppen erin laten) gewoon 54 sproeier en luchtstelschroef 1,5 slag uitdraaien. en stel je haalt de prop eruit dan 72 sproeier. te grote sproeier geeft het effect dat ie moeilijk gaat lopen als ie warm , en stationair lopen doet ie slechter en vaak ook niet. dus kleinere sproeier...
 
Back
Top