World Of Warcraft

Die add-on's, boeken en zelfs de meeting stones geven het aan maar imo klopt daar geen reet van. Bij Wailing Caverns geeft ie 18-24 aan maar als je daar op 24 nog zit dan krijg je dus volgens mij echt 0,0 xp :p
 
Waar hebben jullie het over:+. Om world of warcraft te kunnen spelen. Moet je dan de vorige spellen ook gespeeld hebben? Is het een leuk spel?
 
Nope hoeft niet, dit is een online versie er van. Bij het spel zit geloof ik 1 maand gratis speeltijd. Daarna 13 oi de maand of zo.
 
Hans. said:
Nope hoeft niet, dit is een online versie er van. Bij het spel zit geloof ik 1 maand gratis speeltijd. Daarna 13 oi de maand of zo.
Is het een moeilijk spel? ik ga binnenkort een nieuwe pc halen.. En meteen wat nieuwe games:)
 
Je kunt het zo moeilijk maken als je zelf wilt :p. Het spel zelf zit vrij simpel in elkaar, per class verschilt het toch wat je zelf makkelijk/moeilijk vind om te spelen :)
 
Hans. said:
Je kunt het zo moeilijk maken als je zelf wilt :p. Het spel zelf zit vrij simpel in elkaar, per class verschilt het toch wat je zelf makkelijk/moeilijk vind om te spelen :)
Is dit nou een spel die veel van je computer eist.. qua graphics?
 
Het is spel is gewoon de bom! :p

Ik kan het je zeker aanraden het enigste wat fijn is om te hebben.. is veel intern geheugen dus meer dan 521mb.. En een fijne videokaart ofc.

en @ hans, oke maar het geeft eens soort van indicatie i guess.

Ik lvl wel ;P!
 
Hans. said:
Ja ik ook wel, bijna 24 dan kan ik dit eindelijk aan :p :Robes of Arugal
ik ga het spel denk ik ook wel kopen. Eerst die verdomde computer.. heb nu een laptop.. baal van het ding.. hij blaast als een gek tijdens het koelen.. :s

IRRITATIE NR 1!! gvd.. wie geeft mij 2000 voor een nieuwe compu:p
 
Bij Dell heb je toch al aardige PCs voor een prima prijs, daar kun je prima op gamen volgens mij :)
 
Maat van me, heeft ook een Dell gekocht. Super tevreden over het ding :)

WoW draait super goed voor €650 euro was ie klaar :)

Was btw wel een actie, als je die dag bestelde kreeg je dubbel geheugen.

Maja spel is vet man ik zweer het je. Je moet er wel rekening mee houden dat je nog wel eens verslaafd wil worden zoals vele wel zullen erkennen;)
 
Hehe verslaafd niet, als het zonnetje staat te blinken aan de hemel ga ik dus echt niet aan de pc zitten heel de dag :D
 
Zo net 25, dan is het nu weekend :+

Stats du moment:

Unbuffed
HP: 785
MP: 1881

Buffed
HP: 985
MP: 1985

Niet slecht al zeg ik t zelf :p
 
Last edited:
Maja, op lvl 25 is het ook niet echt iets dat boeit...
Als je kut armor hebt kan je ook gewoon mee.
Op 60 is het dan wel weer belangrijk
 
Plakkie said:
Maja, op lvl 25 is het ook niet echt iets dat boeit...
Als je kut armor hebt kan je ook gewoon mee.
Op 60 is het dan wel weer belangrijk

Nou ik vind dat dus wel belangrijk, zat laatst in een groep met ook een level 28 mage die dus gewoon 400 minder mp had en 300 minder hp. Dat is gewoon waardeloos.

Anyway, in de BG ben ik dus target no1 :X. Net een run gedaan, 2e keer waren er 8 hunters een priest en een warlock van Alliance. Dan is het dus niet leuk meer :p. Tegen een hunter kun je dus gewoon niks alleen @ lvl 26.
 
Last edited:
Back
Top