This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

World Of Warcraft

:s

Ik ben verder gegaan met mijn Shaman.
Nog geen motivatie gehad om met de mage door te gaan haha.

Kom anders op Jaedenar server
 
Epixxxx
Woensdag word het nieuwe alliance ras bekend gemaakt...
Ben benieuwd.

En er komt een WoW film volgens fok!...
Maar kan linkje ff niet opzoeken omdat de site down is :*
 
Vandaag Mage gemaakt, toch maar Horde...omdat ik anders zonder cash etc moest beginnen
 
Haha jah mooi dat..

Ik heb onderhand ook 4 bank characters voor alleen mn main aan gear en items.. main heeft 4 16 slot bags + backpack, bank zelf en 4 16 extra backpacks.. plus dan die 4 characters aan bank slots.

Onderhand veel troep, ben begonnen met extreem veel battlegrounden, ben vanochtend rank 5 geworden. Hoop volgende week rank 6 of 7 te worden (meen dat je vanaf 6 niet meer kan skippen..).

Verder Amulet of the Darkmoon gekocht.. Epic neck met +10 sta/+10 str/+19 agi.. koop je 1080 Thorium Bars en 360 Rune Cloth en laat je een engineer daar Thorium Widgets van maken en lever je die in bij de Darkmoon Faire
 
Mooi om te zien hoe je met craften etc zoveel geld kunt verdienen. Mijn broertje is vandaag van rank 1 naar rank 3 gesprongen met z'n priest. Jammer dat je maar 2 ranks hoger kunt anders was hij volgens mij al bijna 5 geweest. Had afgelopen 4 dagen iets van 350k aan honor verdiend of zo.
 
Is ook nog niet zeker...
Maar dat denk ik zomaar... zo best eens kunnen dat horde dan paladin krijgt ja

Edit: heb trouwens het biggetje van de orphan quests
 
Levelen van de Mage gaat wat moeizaam ivm veel werken de laatste weken. Bijna 20 nu :X, maar er zit zeker progressie in
 
Wees blij dat je zelf water kan maken.. andere casters hebben het niet zo gemakkelijk.

Draenai krijgen btw wel een Paladin.. klopt overigens weer niet met storyline.