word echt steeds erger :@

Status
Not open for further replies.
Quote van vriendin 10 minuten geleden: of ze steken je een keer neer..
Quote van mij 9 minuten en 55 seconden geleden: nee ze steken mij niet neer..

Moraal van het verhaal, you never know..:'(
 
Originally posted by Sanderrr!
Ojaaa, zo erg, sterkte man, en vooral voor je vriend.
Ik kijk er tegenwoordig niet meer vanop als sommige marokanen weer aan het roven gaan. Het is een gewoonte lijkt het wel. Ikzelf woon in Amsterdam en zie dat soort dingen dagelijks gebeuren. Scooters die ze stelen, fietsen , pockets, winkels auto radio's enz alles wat maar een beetje geld oplevert gaan ze naar op jacht. De portomonnee was eergister nog gestolen van een vriend tijdens het pizza bezorgen, 140 euro weg maar dat is lang niet zo erg als wat jij heb meegemaakt. Bezorg brommers en pizza's worden ook maandelijks zoniet wekelijks gerooft. Ikzelf ben ook meerdere malen beroofd toen ik nog een klein ventje was. Komen er weer wat dieren aanlopen en dan voel je het al aankomen, HEY! JIJ!, wil je geen pokkie kopen, nee? Geef je me je geld, haal je zakken leeg enz. Nou dan kan je veel beginnen als een jongetje van 12. En als je het dan zo bekijkt hebben ze echt geen geweten, oma'tjes die kreupel over straat lopen die ineens tegen de grond aan word getrapt waarna haar tas wordt afgetrokken, kinderen van 10 met wat euro's in de zak, het maakt hun niet uit ze heben schijt aan alles. Maar daar in tegen ken ik ook veel goeie marokanen die gewoon werken voor hun geld en normaal doen
Ben benieuwd wanneer de druppel valt en de burgers zelf aktie gaan ondernemen. Want dat soort gasten verdienen maar een keuze, kop eraf of een tehuis in waarna ze pas mogen uitkomen nadat ze 100% zeker heropvoed zijn, lukt datniet, dan alsnog hun kop eraf halen of gewoon terug rotten naar waar ze vandaan komen.
Ik kan nog wel paar uur doorblijven lullen maar dat haalt toch niks uit, het probleem, de opvoeding meestal, kan je ook niet zomaar veranderen, want zeg maar is tegen de ouders van hget moet zo en moet zo, en dat klopt niet enz. Volgens mij legt het ook voor een deel aan het geloof, dat past gewoon niet in deze samenleving, veel te veel verschillen. Maargoed, de tijd zal ons het leren

:eek: :eek: :eek: :eek:

impressive, en je hebt nog is harstikke gelijk ook.
 
damn, echt ernstig, mjah, ik woon ook in de top10 van crimineelste steden van nederland, waat dus wat er afspeelt, zekers in gouda... maar hier zijn het meestal de blanken met 9mm en marokanen, zijn toch wel in de minderheid, toch zie je al 12 jarige marokkaantjes, oma's beroven :S (echt gebeurd).
hoop dat alles goedkomt met jou en je vriend.
 
jeeeeeeeeezus niet normaal man.... echt, ik hoop dat je die marokkaan een schedelbasisfractuur hebt geslagen met je helm, van mij mag je dat wel bij alle marokkanen doen want het gaat echt weer de verkeerde kant uit. afgelopen nacht had ik ook weer 4 van die bijdehandte buitenlanders om me heen staan die "vriendelijk" aan het lachen waren en lekker irritant op mn rug aan het tikken waren. gelukkig niks gebeurd, maar heel vaak gaat het dan al fout.


sterkte ermee!
 
goed plan :)
toch zat foute lui in amsterdam die voor een leuk prijsje alles willen doen :)
ik heb echt zoveel evile plannetjes in me hoofd om die tering marokkanen de hel in te jagen.
jammer dat ik er geen 1 van uit kan voeren :(
 
:( :( :(


Wat een TRIESTE lui,die 4 Marrokanen!!
Ze hebben geen GELD om eigens een scooter te kopen.
En daarom jatten ze maar een scooter van iemand,die er wel hard en EERLIJK voor gewerkt heeft.
echt waar,diep diep triest!
En dit is NIET de eerste x!!!
Ik had het wel geweten,ik had die marrokanen echt helemaal naar de ****** geslagen,als ze mijn scooter proberen te stelen....naja das natuurlijk makkelijk gezegd van mijn kant,omdat ik het zelf nog niet heb mee gemaakt(godzijdank!)


IK hoop iig dat je vriend er weer boven op komt,en dat de scooter weer terug gevonden word.En dat die Marrokanen gestraft worden!
 
Neej , jullie reply's zijn niet triest ? doelende op huurmoordernaars en marrok's de hel in jagen

tuurlijk , het is verkankert dat je keihard klem word gereden en met een gun beroofd, EN ook nog eens word neergeschoten , dat is fucked up , en er mag wel eens wat aan gedaan worden

Maar , laten we ze niet over 1 kant scheren , als ik na ga denken ken ik heus wel normale marok's en die moeten niet de dupe worden van de overige ? 80 % die het wel verkut

maja ,et sucked, en die gasten die dit doen mogen duidelijk klappen vangen en boeten voor wat ze doen , daar is iig geen twijfel over

om een lang verhaal kort te maken , : sterkte , en dood aan de gene die het verdienen
 
Heel veel Sterkte en je vriend ook....

Ik moet ook wel een beetje oppassen,laatst fietste ik uit training naar huis en toen zag ik een groepje van 3 marokkanen lopen.Ik fiets langs en opeens roept één van de drie "Hej klootzak,jij bent je scooter binnenkort kwijt!".Mja het kan ook gewoon niks zijn maar je weet maar nooit na al die verhalen...ik heb nu wel gewoon pepperspray bij me maar ik denk als er 3-4 gozers tegenover je staan je niet eens meer de kans krijgt het gebruiken.
 
sterkte man... ik geef jullie wel gelijk hoe jullie hier over marokanen praten, ze jatten veel en doen dingen die niet horen te zijn...maar daarom moeten ze toch niet allemaal afgeschoten te worden, er zitten heus wel goede mensen tussen alleen zijn die in de minderheid,ikzelf ben ook een marokaan,die werkt voor zijn geld,alles eerlijk doet,niet jat of al die smerige dingen, meeste mensen die me kennen van msn (nick is Aerox2001),weten wel dat ik een relaxe gast ben enzo, dat ik een leuk persoon ben...alleen kom ik hier dan op het forum en zie ik weer dat die idioten weer iets hebben moet jatten en dan ook nog met veel geweld,echt een spijtige zaak van zo een mensen,hun mag je idd wel afslaan,maar dan vind ik het spijtig dat jullie hier onmiddelijk zeggen van dat ze allemaal eraan moeten terwijl er ook goede tussen zitten,... iig veel sterkte gewenst jeremy, mzzl Aerox-Vlammert :) 8)
 
Originally posted by JeremY
idd echt heel triest




me helm zit wel helemaal onder het bleod van een marok die ik kopstoten bleef geven


ff bij wat ziekenhuizen in de buurt langsgaan, denk dat die maroc daar toch wel ff een bezoek aan moet brengen lijkt me zo
 
Knokploeg lijkt me geen slecht id :p

een keer ergens @ een of ander station meeten, en whoeiz, ffies 1 stad schoonvegen }) }) })
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top