Originally posted by Hebo-47.6mm
Amerika is gewoon diegene die de palestijnen steeds weer naait!
Door alleen maar mooie praat te verkopen en wij veroordelen dit en dat zonder actie te ondernemen.
Originally posted by bond007
waarop baseer jij dat?
geef is een CONCREET voorbeeld
wat kunnen ze anders doen?Originally posted by Hebo-47.6mm
Kijk het zit zo.Amerika helpt wel mooi met onderhandelen en zo.Maar doet verder niks.Het enigste wat ze doen als de israelis weer es iets maf doen is het veroordelen.
wat kunnen ze anders doen?
israel aanvallen???????????????? |(
het is toch maar normaal dat een land zijn economische belangen verdedigd(irak koeweit )
en dan zeg je dat amerika het allemaal maar laat gebeuren terwijl je vroeger zat te zeuren dat amerika zich overal mee bemoeide:?
Originally posted by ScooterFreak
blaat
tja,
maar niets maar dan ook niets verantwoord zo'n laffe daad
waaaaat???
noem het op de EERSTE plaats laf
die bommen etc waren op MILITAIRE doelen, die mensen die hun leven hebben "opgeofferd" hebben duizenden onschuldige mensen vermoord!!
En Israelis die raketten schieten op vluchtelingen en dergelijke???
Zijn dat ook militaire doelen???Nee dacht het niet he!!!!
Wordt slechts afgedaan met:''Wij,Amerika,keuren het af!''oei oei,dat heeft nut.
Maar jij bent iemand van het hardnekkige type zoals zovelen hiero die gewoon weg niet vallen te overtuigen.Ook al trek ik nog eens 10 argumenten uit de kast.Ga eens voor de grap naar de bieb en ga er boeken over lezen.Dan snap je het hele verhaal wel.
Ik kan je vertellen dat dit toch heel wat minder laf is dan met vliegtuigen en weet ik veel wat nog meer bommen gooien.Deze mensen hebben wel hun leven opgeofferd.Maar ja das laf injouw ogen.Ik denk dat je daar toch heel wat meer lef voor moet hebben dan om vanuit een vliegtuig wat knopjes in te drukken!!!
Dus noem het dom,stom of wat dan ook maar zeer zeker niet laf!!!!!!!
Originally posted by Dj_promo
Maar ze hebben dan ook nog nooit (behalve tijdens wo2) iets anders gebombardeerd dan militaire doelwitten.
Nooit burgerdoelwitten, en dan zeker niet met meer dan 50 000 mensen in de buurt. dat doe je gewoon niet.
En dan nog met welke reden?????
Ze zijn te laf voor iets rechstreeks te doen dus offeren ze duizenden en duizenden mensen op om hun standpunt te laten zien.
Dat kan gewoon niet
Het is niet laf!!!
Laf heeft een andere betekenis.
Weleens van ''collatoral damage'' gehoord???
Zo word dat afgedaan door Amerikanen en zo.
En Israelis die raketten schieten op vluchtelingen en dergelijke???
Zijn dat ook militaire doelen???Nee dacht het niet he!!!!
Wordt slechts afgedaan met:''Wij,Amerika,keuren het af!''oei oei,dat heeft nut.
Maar jij bent iemand van het hardnekkige type zoals zovelen hiero die gewoon weg niet vallen te overtuigen.Ook al trek ik nog eens 10 argumenten uit de kast.Ga eens voor de grap naar de bieb en ga er boeken over lezen.Dan snap je het hele verhaal wel.
En als je je normaal gesproken ook niet met politiek interesseert cq bezig houdt moet je nu ook niet ineens allemaal van dergelijke uitspraken doen!!!!