Winter Olympics 2010 Vancouver

Maar dat is toch slecht?
Je hebt niet iemand nodig om hard te gaan ofzo, maar het kan wel ff dat stukje motivatie zijn als je samen met iemand op de baan zit.
En dat werd die ander zomaar ontnomen, ik vind dat gewoon erg slecht.

Maarja, je kunt ook niet iemand gaan dwingen natuurlijk.
Wat helemaal dom was, is dat er 5 a 6 (oid) andere schaatsers in het kamp zaten, die wel in plaatst van die kerel hadden willen schaatsen, maarja dat wordt natuurlijk lastig op een uurtje tijd.
 
De coach van Kramer.

Maar wat dacht je van het bobslee team dan, bocht 13.. de 50-50 bocht, waar dus heel veel sleeërs uit zijn gevallen.


Wat was er precies met het bobslee team? Ik weet alleen dat ze aan het begin heel erg trots waren op hun slee omdat die het meest geavanceerd was en dat de andere teams er met jaloerse blikken naar keken.
 
De bestuurder durfde het niet aan om de baan te rijden, hij had er geen vertrouwen in ofzo... Tja opzich wel begrijpelijk dat je het dan niet doet, je bent ook verantwoordelijk voor de andere in je bob.
 
oh oké, nja aan de ene kant begrijp ik het dan wel aangezien je idd verantwoordelijk bent voor de andere in de bob. Aan de andere kant heb ik zoiets van het is je kans en dan moet je er volledig voor gaan.
 
Tja dat is nu dus ook de discussie. Er zijn ook sponsors hoorde ik net die er veel gebruik van wouden maken d.m.v. reclame´s, dat zal nu minder effect hebben als de bob niet rijd.

Hij kan zich nog bedenken dat hij wel gaat rijden, maar dan zou ik er als remmer dus niet bij achterin willen gaan zitten :P
 
Net even de run van Shaun White opgezocht waarmee ie het goud even opgehaald heeft. Niet normaal die gast :P

Linkje naar NOS

McTwist 1260 double cork of hoe het dan mag heten, niemand komt in de buurt, die score ook: 48.4 uit 50 8P
 
Back
Top